Ik heb een paar maanden geleden via helpmij een mooie excel sheet kunnen maken voor mijn kleine zakelijke boekhouding. Nu heb ik een Kasboek waarin 52 weken staan elk op een appart tabblad. Als ik op blad 1 gegevens invul worden die automatisch door gestuurd naar het desbetreffende weekblad. Tot zo ver ging het goed... Totdat er op eens geen gegevens van blad 1 meer werden doorgegeven aan de juiste week tab.
Ik zal de formulte weergeven van de Tab waar het nog wel werkt.
=ALS(ISFOUT(INDEX(netto;VERGELIJKEN(1;(week=$B$1)*(dag=$A$15)*(categorie=A18);0)));"";INDEX(netto;VERGELIJKEN(1;(week=$B$1)*(dag=$A$15)*(categorie=A18);0)))
En hier werkt deze formule niet meer.
=ALS(ISFOUT(INDEX(netto;VERGELIJKEN(1;(week=$B$1)*(dag=$A$15)*(categorie=A18);0)));"";INDEX(netto;VERGELIJKEN(1;(week=$B$1)*(dag=$A$15)*(categorie=A18);0)))
Nu ben ik niet echt een meester met formules maar ik kan geen verschil ontdekken.....
Ik zal de formulte weergeven van de Tab waar het nog wel werkt.
En hier werkt deze formule niet meer.
Nu ben ik niet echt een meester met formules maar ik kan geen verschil ontdekken.....