Fout in Generic Host Process

Status
Niet open voor verdere reacties.

BJB

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2003
Berichten
50
Hallo , ik heb de volgende foutmelding ;

Er is een fout in Generic Host Proces for Win32 Services
opgetreden . Dit programma is afgesloten.

Wie kan me zeggen wat dit voorstelt en hoe kom ik er eventueel vanaf ???


Bvd voor jullie hulp
 
Al gescand op virussen en spyware?
Anders download even Hitmanpro en scan daar eens mee.
 
Goeiemorgen,

Ik heb ook sinds gisteren deze foutmelding. Ik hou me graag aanbevolen wanneer jullie weten hoe deze is op te lossen. Ondertussen zoek ik ook verder en laat het jullie weten.

MVG
 
Deze Generic Host process for Win32 Services is o.a voor Windows update. Dus als je hem op automatisch updates hebt staan dan wil hij toestemming hebben.
Het nadeel van deze poort is dat er veel trojans doorheen komen dus blocken kan geen kwaad.

Ik heb zelf Windows update op handmatig staan, dus Generic Host krijgt voor mij geen toestemming. Als ik ga updaten dan laat ik hem toe, ben ik klaar met updaten dan block ik hem weer.


dit las ik erover, en op andere forums hebben ze ook soortgelijken aanwijzingen.

p.s ik had hetzelf ook gisteren
 
Dit proces heb je wel nodig voor internetten. Je kunt ´m dus niet volledig blocken. Je moet het process in je firewall gewoon toelaten, alleen GEEN serverrechten geven, want dan staan er inderdaad poorten onnodig open.:)
Ik heb dat zo in m´n firewall ingesteld, en ik kan handmatig gewoon updaten, zonder dat ik iets aan die settings hoef te wijzigen.:)
 
Geplaatst door ikself
Dit proces heb je wel nodig voor internetten. Je kunt ´m dus niet volledig blocken. Je moet het process in je firewall gewoon toelaten, alleen GEEN serverrechten geven, want dan staan er inderdaad poorten onnodig open.:)
Ik heb dat zo in m´n firewall ingesteld, en ik kan handmatig gewoon updaten, zonder dat ik iets aan die settings hoef te wijzigen.:)

Kennis van mij heeft geen firewall aan staan, maar krijgt de laatste dagen dezelfde melding van de fout zoals topicstarter.

Wat dan te doen???
 
Geplaatst door marianneke


Kennis van mij heeft geen firewall aan staan, maar krijgt de laatste dagen dezelfde melding van de fout zoals topicstarter.

Wat dan te doen???

Ik zou op spyware scannen, als dat (eventueel) is opgeruimd een firewall installeren en configureren zoals ik dat hier heb aangegeven. Dus Generic Host.....toestemming geven om op internet te gaan, maar geen serverrechten geven.
 
als ik zonealarm installeer, hoe doe ik dat dan "geen sereverrechten geven"?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan