Fout in I/O apparaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nightshade

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2002
Voordat ik op vakantie ging krijg mijn computer ineens dit probleem:
http://www.helpmij.nl/forum/showthr...-vast-(vooral-bij-installer-Flight-Simulator)

Error 1935. Installers werkten niet meer, liep altijd vast..
Alles opgevolgd niks werkte.
Computer vandaag geformatteerd. Alles werkte weer prima, tot zo'n uurtje geleden.

Installers blijven hangen. Niet meer op dezelfde manier als eerst en ik krijg nu ook een andere foutmelding. Maar ik kan dus weer geen dingen installeren nu. Wat de hel is er aan de hand met m'n PC?.. NET opnieuw geinstalleerd alles en nu alweer problemen? Hoe kan dit?

De error die ik nu krijg is
"Kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/O-apparaat.

Dit gebeurt dus bij installen...

I/O fout is bij mij een kapot moederbord!
I/O betekent "Input Output." Inderdaad kan je dan geen grotere programma's meer installeren. Kleine bewerkingen gaan meestal wel goed.

Maak de kast eens open met de spanning er af en kijk of je stof ziet of iets wat los zit. Dingen die niet kloppen dus, dit kunnen ook slechte solderingen zijn of kleine gesmolten/doorgebrande componenten. Ik denk dat anders een chip die op het moederbord zit de geest gegeven heeft en dat het nodig is om de hele printpaat te vervangen.

Laatst bewerkt:
Ik heb de schijf check gedaan, vond geen problemen. Ook geen bolle elco's.

Ik kwam er daardoor wel achter dat er veel stof op mn moederbord zat. Dus ik heb hem gestofzuigd en sindsdien heb ik de error niet meer gehad dus ik ga ervan uit dat het door het stof kwam.

Bedankt voor de hulp :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan