Fout in Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorry

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
28
Hallo,
misschien is er iemand die mij kan helpen met het probleem dat ik de laatste tijd heb met de internet explorer 6.
Ik ben jaren bij tiscali geweest maar sinds kort ben ik verplicht over gegaan naar planet internet. Bij tiscali nooit geen last gehad.
Nu krijg ik regelmatig als ik de internet explorer opstart met de startpagina van planet internet, de fout dat hij niet goed opent en dan vanzelf de onderstaande melding geeft en dan moet ik alles afsluiten, weer opnieuw de internet explorer opstarten en dan wil hij de startpagina van planet wel goed doorgeven. Het lijkt net of de pagina van planet blijft hangen op de bewegende beelden die zij op de site hebben.

De melding is deze:

In internet explorer is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.
AppName: iexplore.exe
AppVer: 6.0.2900.2180
ModName: Flash8.ocx
ModVer: 8.0.22.0
Offset: 000756f2 maar dit is iedere keer anders

Daarna komt er vaak een scherm met de melding:

In drwtsn32.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.

Dus dan is echt alles weg en moet ik de internet explorer weer opnieuw aanklikken om te openen.

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest en dat iemand weet wat dit kan zijn. Bij planet zeiden ze dat ik windows XP er maar af moest halen en weer opnieuw moest installeren. Nu heb ik helemaal geen CD van windows XP want tegenwoordig staat alles al op de PC als je hem koopt en krijg je er geen CD meer bij.
Ik vind dit nog al een grote ingreep die ik liever niet doe.
Heb Firewall, Virus scanner enz.

Graag advies van jullie.
groetjes Jorry:confused: :(
 
Heb gelijk geprobeerd om te verwijderen maar geeft aan dat flash8.ocx in gebruik is.
Dus alles is niet weg maar ik heb wel de nieuwe gedownload en de site van macromedia geeft aan dat hij met succes is geinstalleerd.
Mocht het probleem zich nog steeds voor doen dan zal ik dit nog maar eens gaan herhalen, dus alvast bedankt voor de tip, ik weet nu in welke richting ik de fout moet gaan zoeken.

groet Jorry
 
Heb nog steeds het probleem dat de website van planet.nl niet goed op wil starten en dan de internet explorer afsluit met dezelfde melding.
De flash verwijderd en weer opnieuw gedownload en geinstalleerd maar het helpt allemaal niet. Jaren van Tiscali lid geweest en nergens geen last van gehad, sinds ik de startpagina van planet heb ingesteld als de opstart pagina in de internet explorer heb ik hier last van.
Sluit soms 3 of 4 keer de explorer af voordat hij het wel goed wil doen.
Het lijkt wel of het door planet internet komt.
Zij zeggen windows XP opnieuw intalleren maar dat vind ik maar niks, heb verder bij geen andere website last van dit probleem.
Weet iemand nog een andere oplossing???:mad:
 
Ik heb jouw melding "In drwtsn32.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten" opgezocht met google en daarin kwamen opvallend veel verwijzingen naar spyware, dat hoeft zo niet te zijn maar even laten nakijken lijkt mij nuttig. Reguliere virus/spyware-bestrijders zien niet alles.

Verwijder eerst even de "tijdelijke internet-bestanden'' (in Internet Explorer/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen) door te klikken op "Bestanden verwijderen" Activeer het selectievakje "Ook alle offline items verwijderen.'' Sluit de schermpjes af met OK.

Scan (als je dat nog niet hebt gedaan) eerst met Ad-aware SE en/of Spybot S&D. Downloads+Uitleg: *klik* Mocht dat niet helpen, plaats dan een Hijack This Log. Alleen het Log plaatsen, niet zelf gaan fixen, experts zullen je dan adviseren wat te doen indien er iets wordt gevonden.

• Lees eerst dit bericht goed door: *klik*

• Kijk hier voor uitleg Hijack This+download: *klik*

• Plaats daarna je Hijack This Log in de volgende sectie: *klik* Vermeld daar ook je probleem erbij.

Zie ook deze mededeling waarom je een Hijack This Log op een ander forum moet plaatsen: *klik*

• Ook nuttig: Online virusscan trendmicro
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan