Fout in LAN verbinding ofzo..?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien is het handig als je op deze site van de KPN kijkt en daar uitzoekt welk bedraad of draadloos modem je gebruikt. Maar ik heb de sterke indruk dat je met een USB bedraad modem werkt. Als je klikt op "Meer info" of "Meest gestelde vragen" kom je bij allerlei nuttige informatie terecht.
Ik neem aan dat je provider de KPN is, dan vind je hier mededelingen over onderhoudswerkzaamheen en vind je hier uitleg en de laatste driver van KPN Experia Box (Thomson SpeedTouch 780).
En op deze KPN-site staat het een en ander over het controleren van een wifi-verbinding (vraag 3).

Laatst bewerkt:
Prima, dan is dat verder helder. :) Tja, ik gaf je een aantal links naar de Support-site van KPN. Volgens mij staat tussen de vele vragen met antwoorden ook jouw probleem. Ik denk dat je daar even goed moet zoeken.. :thumb:
Begin hier en download desnoods de PDF-Gebruiksaanwijzing en kijk bij "meest gestelde vragen".

Download de herstel-software met de handleiding. Lees de handleiding.

Kijk hier of je onderaan de pagina een handleiding wilt downloaden. Die zul je nodig hebben om de juiste instellingen te kunnen kiezen. Zie je reply hierboven over NO/YES, enz.

Bij de meest gestelde vragen zou ik eens kijken bij vraag 1.3, 1.8, 1.11, 1.12, 3.3, 3.5, 3.6, 3,7 en 3.15. Ik zeg niet dat ze allemaal even belangrijk zijn, maar dat kan jij beter bepalen.
Ik kan op afstand niet zien, welke handleidingen het beste voor jouw situatie zijn.

NB: je hebt er niets aan, maar de KPN heeft momenteel grote organisatorische problemen rondom InternetPlus en de Experiabox. Anders zou ik zeggen: neem eventueel contact op met de helpdesk van KPN.

Ik heb net even gedaan wat bij 1.8 staat, en bij netwerk adapters stond ook de Nintendo WiFi Adapter, maar met een rood kruis erdoor. Ik heb toen INSCHAKELEN gedaan, en toen was het kruis weg maar kwan die LAN verbinden 2 ding weer -.-.
Ik druk op herstellen, en nu staat er:

De volgende actie wordt ondernomen: IP adres vernieuwen.

Hopelijk lukt het :D

Edit:
Het probleem kan niet worden opgelost omdat de volgende actie niet kan worden voltooid:
Het IP Adres vernieuwen! -.-

Ik heb alle punten bij langs gelopen, maar het helpt niks.

Laatst bewerkt:
Het is gelukt! Ik heb alle stappen nog eens nagelopen en een beetje geprobeerd, het is gelukt!
Heel erg bedankt allemaal voor jullie hulp en medewerking!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan