Fout in script voor digitale camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

yamritter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jun 2004
Hellow

SOS SOS

Onlangs kochten we een digitale camera (hp photosmart 735). Ik installeerde de software en kon naar hartelust foto's uploaden van mn digicam. Maar een week erna moest onze pc binnen voor een grondig onderhoud. Ze vertelden me dat ik gewoon de software opnieuw moest installeren. Allemaal goed en wel, maar nu komt er iedere keer op het schermpje:

Er is een fout opgetreden in het script op deze pagina.
Regel: 38
Teken: 3
Fout: Deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object
Code: 0
URL: file://C:\Program Files\Hewlett-Packard\digital imaging\bbfe\phunload\Welcome.htm

Met daarna de vraag of ik verder wil gaan met het uitvoeren van scripts op de pagina. Of je ja of nee klikt, het maakt niets uit, niets werkt :(

Kan er mij iemand helpen dit op te lossen?

Dankjewel!!

Aurelie

Welkom op Helpmij :) Even wat nadere info? Ik neem aan dat de software die geinstalleerd moest worden die van de camera was? En dat dat net is gebeurd als de eerste keer? Dat uploaden gaat naar een bedrijf waar de foto's bv worden afgedrukt? of naar een homepage?

Jep, die software is van de camera. En heb ik op precies dezelfde manier geinstalleerd, nu zo al een 10 keer denk ik, en ik word er horendol van :confused:
En dat uploaden gaat gewoon nr mijn documenten. Het is dus gewoon als ik in het programmaatje op afbeeldingen ontladen klik (dus om over te zetten van camera naar pc) dat dit niet lukt en ik de stomste fout scriptmeldingen krijg... :8-0:

Dank je om zo snel te reageren!!

Nog een vraag :) welk besturingssysteem heb je? ( wat was trouwens het groot onderhoud dat moest gebeuren?)

windows millenium, en er zaten 143 virussen op volgens de technici... Nu werkt hij anders wel terug goed dus dacht ik dat alles opgelost was.

aangezien hij zegt dat het een scriptfout is en dat de eigenschap/methode niet wordt herkend ligt het misschien aan de browser? misschien is er geen java plugin of flash plugin ed. geinstalleerd die nodig is. kijk eens wat er in het htmletje staat (in kladblok).

Ben terug

Weet eigenlijk niet zo goed wat je bedoelt met je laatste bericht... Ben nu ook zo geen krak in pc's.. Kunnen ze dat er dan afgegooid hebben waar ze hem 'hersteld' hebben??? En wat zou ik dan kunnen doen mocht dat het geval zijn (mocht er java plug in ed te kort zijn?)

Thx

dan zou je een java plugin moeten installeren voor je webbrowser (waarschijnlijk internet explorer). deze is vast wel te vinden op java.sun.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan