Fout In Script Voor Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob Rif

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2001
Ik kan geen email meer uitprinten. Er komt dan een scherm met de boodschap: Fout in het Script voor Internet Explorer.
Verder: er is een fout opgetreden in het script op deze pagina.
regel: 1345
teken: 1
fout: niet nader omschreven fout
code: 0
url:res//c:\windows\system\shdoclc.dll/preview.dlg
Wilt U doorgaan met het uitvoeren van scripts op deze pagina? ja/nee?

Verder gebeurt er niets bij ja of nee.
Wie weet hier een antwoord op?
Alvast bedankt.
Rob Rif

Hoi,

Dit probleem is waarschijnlijk wel opgelost als je 'Melding van elke scriptfout weergeven' in je geavanceerde internet-opties uitvinkt.

In Internet Explorer: Extra > Internet-opties > tabblad Geavanceerd > vinkje voor 'Melding van elke scriptfout weergeven' weghalen.

Tevens kan je nog even op spyware scannen met Adaware. Dit kan ook wel eens voor deze meldingen zorgen.

Succes :)

De beste manier vind ik nog altijd Internet Explorer weggooien en Mozilla Firefox installeren!

JAPIE82 en I. SLAATS:

Ik heb aan- en uitgevinkt. Maar kan nog steeds geen e-mail printen.

Verder heb ik Windows98SE en IE 6.0

Hallo GEZINA,

had ik ook al doorgenomen.

Ik kan WEL printen vanuit INTERNET EXPLORER maar

NIET vanuit OUTLOOK EXPRES.

Dus geen mailtjes.

En da's knap lastig als je een afdruk via via moet maken.

Zoek Mogelijk staat hier dé tip tussen. Maar onderstaande reeds eerder gegeven link kom ik heel vaak tegen wat betreft jouw foutmeding: url:res//c:\windows\system\shdoclc.dll/preview.dlg

Afdrukken niet mogelijk vanuit Internet Explorer
Kan zomaar zijn dat als je dit fixt je dan wel emails kan uitprinten. Mogelijk dat iemand anders nog een briljante inval heeft?

Laatst bewerkt:
ook foutmelding bij printen

Ik heb hetzelfde probleem van het niet kunnen printen maar dan vanaf een site. Ik vind het nog wel eens handig om direct vanaf de site geselecteerde tekst uit te printen. Ik krijg steevast de meldling:

Er is een fout opgetreden in het script op deze pagina.

Regel: 94
Teken: 1
Fout: toegang geweigerd
code: 0
URL: res://C:\WINDOWS\System32\shdoclc.dll/preview.dlg

Wilt u doorgaan met het uitvoeren van scripts op deze pagina? ja/nee

Nou is mijn engels niet slecht maar als ik dan met engelse technische termen moet worstelen leg ik het af.

Ik selecteer nu de tekst, open word, plak de tekst erin en dan printen maar. Veel te omslachtig.

Wie heeft er een makkelijke uitleg voor me.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan