Fout in Spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Takua

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Als ik Star wars Episode III - Revenge of the Sith probeer te spelen komt er een fout dat ie soms mijn Memorycard niet leest want er komt iets dat betekent dat ie iets niet leest en bij andere spellen doet ie het prima hoe los ik dit op of wat is er fout? Vaak als ik daarna ook probeer het spel te doen ookal kwam dat filmpje dat aangeeft dat er
geen memorycard inzit doet ie het wel. Maar soms doet ie het dan nog steeds niet.

Laatst bewerkt:
heb je meschien een keer toen hij aan het saven of laden was de memory kaart er een klein stukje uitgehat ofzo? zou ht door kunnen komen of zet de save over op een andere kaart en meschien doet ie het dan wel of maak een nieuwe save en als ie dan geen problemen geeft licht het aan je save

Nope

Het is niet altijd.
Bij mijn oude memory card die kapot :( is gegaan wel.
Maar bij deze niet.

Andere vraag

Ik heb ook nog een vraag met de titel Playstation delen kun je daarmee ook helpen?

Uhm

heb ik al op gereageerd :P
Echt niet voordat ik vroeg of je daar ook wou op reageren niet je kijkt te laat. Ik zag iets later Reactie pas eerst toen ik nog keek na dat ene bericht nog niet.

Laatst bewerkt:
Echt niet voordat ik dit postte niet jij kijkt te laat. Ik zag iets later Reactie pas eerst toen ik nog keek na dat ene bericht nog niet.

wel daar heb ik om 18.57 op gereageerd hier om 19.01 dus maar nu weer ontopic je hebt het probleem niet bij de memory kaard die je nu gebruikt?

Nope

wel daar heb ik om 18.57 op gereageerd hier om 19.01 dus maar nu weer ontopic je hebt het probleem niet bij de memory kaard die je nu gebruikt?
Geen Memorycard probleem.
Geen MemoryKaart probleem.
Geen Geheugenkaart probleem.

No Title

wel daar heb ik om 18.57 op gereageerd hier om 19.01 dus maar nu weer ontopic je hebt het probleem niet bij de memory kaart die je nu gebruikt?
Btw dat is ook voor andere die dit zien! En ik heb je spellingsfout verbetered kaard=incorrect het is kaart. T

Laatst bewerkt:
Hoe?

heb je meschien een keer toen hij aan het saven of laden was de memory kaart er een klein stukje uitgehat ofzo? zou ht door kunnen komen of zet de save over op een andere kaart en meschien doet ie het dan wel of maak een nieuwe save en als ie dan geen problemen geeft licht het aan je save
Hoe kopieer ik het?

me internet deet het 2 dagen niet vandaar dat ik later reageer als je 2 memory kaarten hebt alle bij in de playstation dan op een save van een spel klikken dan op kopieeren als het goed is is dat de O knop

me internet deet het 2 dagen niet vandaar dat ik later reageer als je 2 memory kaarten hebt alle bij in de playstation dan op een save van een spel klikken dan op kopieeren als het goed is is dat de O knop
Laat maar want daar voor filmpje komt ook als ie het daarna weer doet.
Maar meestal niet. Dan wacht ik dan toch gewoon k.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan