Beste forummers,
Ik heb een spreadsheet waarin ik in een apart tabblad de totalen van weken of maanden wil laten zien door middel van een macro. De macro met de weken werkt goed. Ik kies op het tabblad totalen de week dmv een validatielijst en voer de macro uit. Hij komt dan met de totalen van die week.
Een overzicht van de maanden lukt me niet goed. Hij geeft aan dat er een fout in mijn formule zit. Met name het gele deel. In de andere macro heb ik daar Value staan.
Ik plak hem bijgaand bij:
' maanden Macro
'
Ik heb een spreadsheet waarin ik in een apart tabblad de totalen van weken of maanden wil laten zien door middel van een macro. De macro met de weken werkt goed. Ik kies op het tabblad totalen de week dmv een validatielijst en voer de macro uit. Hij komt dan met de totalen van die week.
Een overzicht van de maanden lukt me niet goed. Hij geeft aan dat er een fout in mijn formule zit. Met name het gele deel. In de andere macro heb ik daar Value staan.
Ik plak hem bijgaand bij:
' maanden Macro
'
Code:
Dim MyRow As Integer
MyRow = Range("D1").[B]Text[/B]
'
Sheets("xx BV").Select
Rows("89:89").Select
Selection.Find(What:=MyRow, After:=ActiveCell, LookIn:=xlFormulas, LookAt _
:=xlPart, SearchOrder:=xlByRows, SearchDirection:=xlNext, MatchCase:= _
False, SearchFormat:=False).Activate
ActiveCell.Offset(2, 0).Range("A1:A68").Select
Selection.Copy
Sheets("totalen").Select
Range("D3").Select
ActiveSheet.Paste
Selection.PasteSpecial Paste:=xlPasteValues, Operation:=xlNone, SkipBlanks _
:=False, Transpose:=False
Application.Goto Reference:="R1C1"
Application.CutCopyMode = False
'
Sheets("xx BV").Select
Laatst bewerkt door een moderator: