[Fout] In Windows Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zekkie

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2008
Ik heb 2 dagen geleden een nieuwe update gedownload, en geïnstalleerd van Windows.

Dit is een update die zich tijdens het afsluiten van Windows installeert, helaas gaat dit niet helemaal goed.

De update is compleet binnen gehaald, en ook het installeren is volgens de normale methodes gegaan, het vervelende is, ik heb er niet echt op gelet welke update het precies was.

Het is in ieder geval wel een belangrijke update, geen optionele.

Tijdens het afsluiten geeft de computer heel netjes aan, dat ik de pc niet moet uit zetten, of van het stroom afhalen.
De eerste keer duurder dit minimaal 4 uren, want na dat ik thuis kwam, was deze nog bezig.

Heb de installatie daarna nog eens wat uren laten draaien, en moest daarna toch toegeven aan een loper, echter de volgende keer bij het afsluiten ging het precies op dezelfde manier.

In het begin boeide het mij niet zoveel, alleen heb ik nu al 2 keer gehad, dat tijdens het installeren van een applicaties deze niet verder ging, omdat er ergens een Windows Update bezig is.

Nu is mijn vraag: Heeft iemand enig idee, of ik kan achterhalen welke update dat is, zo ja, hoe kan ik dit ongedaan maken?.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan