fout installatie msn 6.2

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnoud 123

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2004
Berichten
163
telkens als ik msn 6.2 wil instaleren krijg ik als hij bijna klaar i een fout melding
geen idee wat die beteekend????

help me msn 4 begint me te eriteren
 

Bijlagen

  • naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    44,5 KB · Weergaven: 62
ik heb de ouden msn en af gegooid maar ik krijg nogsteeds dezelvde fout melding
 
Of de niewste versie er gewoon over heen zetten van MSN 6.2..
 
ik heb geprobeert msn 6 erover heen te zetten maar dat werkt niet ik heb ok een keer helemaal de map met msn er ik verwijderd maar zelfs dan gaat i niet weg
 
Begin met het compleet verwijderen van MSN Messenger.
[1] Ga naar start -> configuratiescherm -> software en verwijder MSN Messenger.
[2] Ga naar c:\program files\msn messenger en verwijder de msn messenger map.
[3] Klik weer op start, kies uitvoeren, vul in "regedit" en druk op enter. Ga naar "HKEY_CURRENT_USERS\Software\Microsoft\MSNMessenger" en verwijder de complete MSNMessenger sleutel.

Ga nu naar http://messenger.msn.com/download/ en download en installeer msn messenger.

Werkt het nu nog niet?
- Zorg dat je ingelogd bent met een account met administrator rechten!
- Ga naar start --> uitvoeren en voer "msiexec /unreg" en "msiexec /regserver" uit.
- Probeer voordat je begint met de installatie zoveel mogelijk actieve programma's uitschakelen. Het is goed mogelijk dat een programma zoals een virus scanner of firewall de installatie blokkeert.
- Download de laatste Windows updates bij windowsupdate.
- Als je een computer van fabrikant Dell hebt kijk dan even hier.
- Voor iedereen met dit probleem en een oudere versie van Windows als WinXP kan de hier beschreven oplossing uitkomst bieden.

Succes :thumb:
 
Laatst bewerkt:
nee :( werkt ok niet ik denk dat er niets anders op zit dan me pc opniew instaleren en hopen dat het werkt of heb je een andere oplosing
 
Ik weet het ook even niet meer dan.

Je kunt overstappen op Windows Messenger. Die staat al gewoon op je pc als je Windows XP hebt. Deze heeft wel wat minder functies en een iets ouder design.
C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

Misschien kun je proberen of de MSN Messenger 7 BETA wel gewoon wil installeren. Je kunt hem hier downloaden.
Of gebruik webmessenger. Werkt opzich ook prima. Of probeer een alternatief programma dat met het MSN netwerk kan verbinden zoals: Trillian, GAIM of Jabber. Als je denkt dat dat mogelijk iets voor je is zoek er dan is op bij google.

Als je Windows opnieuw gaat installeren begin dan in ieder geval voordat je iets anders gaat doen met het kijken of MSN Messenger gewoon werkt.
 
Laatst bewerkt:
msn 7 werkt ok niet nou ik denk dat ik dan maar gewoon me pc opniuw instaleer (ALWEER) windows zuigt op dat punt als het ene werk doet het andere het weer niet
maja bedankt voor je moeite ik hop dat het naar een verse instalatsie het weer gewoon doet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan