Weet ook niet of ik het in de goede rubriek zet maar het volgende.
Ik heb een laptop Acer Aspire 5000 series. Een vrij nieuwe laptop met alles erop en eraan
Als ik de laptop aanzet dan krijg ik de Acer logo te zien en meteen daarna zou windows moeten laden.
In plaats daarvan krijg ik de melding:
-----------------------------------------------------------------
FOR Realtek RTL8139(X)/8130/810X pci Fast ethernet controller v2.13
PXE-E61: Media test failure, check cable
PXE-M0F:Exiting PXE ROM
-------------------------------------------------------------
Bovenstaande is de melding. Dit scherm blijft knipperen in dos mode
Zet ik de laptop uit en daarna weer aan kan het zijn dat die melding weer komt maar ook vaker niet, als die geweest is zet ik de laptop weer uit en aan dan start ie gewoon door naar windows
Heb geen idee wat het is en waarom die dit zegt
Iemand een idee? ik kan op dat punt niks doen dan de laptop uit en aan te zetten in de hoop dat die melding niet meer komt
Aangezien het in de dos modes omgeving is kan ik ook niks kwa muis of toetsen doen op dat moment
Wie weet hier raad mee.. laptop is net 1 jaar oud..
Ik heb een laptop Acer Aspire 5000 series. Een vrij nieuwe laptop met alles erop en eraan
Als ik de laptop aanzet dan krijg ik de Acer logo te zien en meteen daarna zou windows moeten laden.
In plaats daarvan krijg ik de melding:
-----------------------------------------------------------------
FOR Realtek RTL8139(X)/8130/810X pci Fast ethernet controller v2.13
PXE-E61: Media test failure, check cable
PXE-M0F:Exiting PXE ROM
-------------------------------------------------------------
Bovenstaande is de melding. Dit scherm blijft knipperen in dos mode
Zet ik de laptop uit en daarna weer aan kan het zijn dat die melding weer komt maar ook vaker niet, als die geweest is zet ik de laptop weer uit en aan dan start ie gewoon door naar windows
Heb geen idee wat het is en waarom die dit zegt
Iemand een idee? ik kan op dat punt niks doen dan de laptop uit en aan te zetten in de hoop dat die melding niet meer komt
Aangezien het in de dos modes omgeving is kan ik ook niks kwa muis of toetsen doen op dat moment
Wie weet hier raad mee.. laptop is net 1 jaar oud..