fout melding mail van chello

• Onderwerp starter Onderwerp starter duron
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

duron

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2001
Hallo,

Mijn zus uit nijmegen heeft internet via Chello, als zij een mail naar mij wilt versturen (@home.nl) krijg ik een melding nl.

Server POP 3 heeft al 60 sec niet gereageerd. Wilt unog 60 sec op een reactie wachten.

account: mijn naam
Server: mail.home.nl

Dat ligt niet aan haar mail maar waarschijnlijk aan je provider. Je kunt geen verbinding maken met de server.
Vaak lost dit vanzelf op.
Ga in ieder geval niet aan je instellingen rommelen als alles het hiervoor goed deed.

Als ik via webmail mjn mail bekijk staat ze er wel in.

Oja, andere mails krijg ik wel binnen dus alleen die van chello niet.

Webmail is dus op de server.
Dan klopt er inderdaad iets niet maar waarom alleen bij Chello? Dat is wel heel vreemd.
Je instellingen zijn goed anders zou je geen mail van anderen ontvangen.
Ik heb nog nooit gehoord van zo'n kritische Outlook Express :8-0: en ook ik heb ook geen oplossing voor je.

Hetgeen ze verstuurd...is dat een gewone e-mail of zit er soms een flinke bijlage bij?

Ja, ik begrijp er niets van. Als er b.v. een virus bij zat dan zou de provider deze misschien achter kunnen houden maar je ziet de mail wel in je webmail.
Verder kan ik ook niets bedenken.:confused:
Kom morgen nog een keer naar boven met je vraag door iets terug te mailen.
Misschien heeft iemand anders nog wel een ideetje.

wie kan mij advies geven!!!!!

weet iemand die mij kan helpen?????????????????

Weet nou echt niemand hoe dit kan?
Als ik jou was zou ik maar een hotmail-account voor je zus openen. Ben je van alles af :D

Hoi heb je er een firewall op staan en is die misschien geactiveerd om berichten van chello te stoppen (kijk eens in de configuratie van je firewall als die er op zit)
je kan hem als ie uitstaat kan je hem weer inschakelen.
Ik hoop dat je er iets aan hebt succes...

Ja, ook zoiets..........ze kan ook nog geblokkeerd staan in Outlook Express maar dan zie je dit mailtje wel in de verwijderde berichten.
Vraag eens aan iemand anders met Chello of deze een mailtje wil sturen.
Dan kun je uitvinden of het aan Chello of aan je zus ligt. Ergens kan zij misschien ook wel iets verkeerd doen.

Laatst bewerkt:
Ik heb chello
als je wil stuur ik je een berichtje moet ik wel je e-mail adres hebben
Groeten R.v.d.Weijden

Die kan je zelf straks verwijderen en anders kunnen wij dat ook voor je doen

Hoi,
Ik heb je mailtje normaal ontvangen dus aan chello ligt hetook niet dus waarschijnlijk ligt het aan de instellingen van mijn zus.

nog bedankt.

Hallo,

Inderdaad, als ik mijn firewall uitzet ontvang ik hem wel, dus ligt het waarschijnlijk aan de firewall, maar hoe moet ik de firewall instellen om toch deze email te kunnen ontvangen en de firewall gewoon aan te laten.

Bij voorbaat dank.....

Bij de configuratie van je E-mail kan je kijken of de bijlages ontvangen mag worden , je kan ook kijken bij de configuratie van je firewall of deze hem doorlaat ja of nee (acccepteren of niet) ligt eraan welke firewall je hebt , kijk eens bij toegestane acties/programma's) je moet in ieder geval de firewall opdracht geven om dit door te laten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan