fout melding msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
hoi

vraagje mijn buurjong heeft een foutmelding met msn .
de foutmelding is : aanmelden msn is mislukt . je bevind je achter een firewall die wellicht geen verbinding met de.net messenger-service toestaat 0x8100365

wie weet wat dit in houd en hou ik dit op kan lossen

alvast bedankt:thumb:

Geeft de firewall (ik neem aan dat die aanwezig is) wel toestemming aan msn om met internet te verbinden?

ja soms kon je gewoon op internet en dan wordt je er zo weer afgegooit en dan kom je niet op internet

Is er toevallig een draadloze router aanwezig?
Deze melding krijg ik ook wel eens en dat ligt bij mij aan de router (van DLink), Als ik de kabel rechtstreeks in de pc plug, heb ik hier geen last van. Een oplossing heb ik helaas niet, ben zelf ook zoekende hiervoor. Daarom volg ik dit draadje even........, suc6.

MSN doet raar de laatste dagen. Dezelfde melding heb ik ook gehad en met mij een man of 6 in de chat. Was van de week voornamelijk oost en noord nederland. Ik kreeg behalve die firewall melding ook nog de melding dat ik al aangemeld was. na een kwartier kon ik weer aanmelden en waren alle problemen voorbij :)

nee wij wonen in het midden van het land maar hij heeft dit probleem altijd gehad .
ook nadat hij een nieuw pc heeft gekocht.

ik heb er zelg geen last van.

hij zegt ook wel eens als er iemand aan het bellen dat hij dan ook niet op het niet kan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan