fout melding regel 8 na installeren office pakket 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

SirJohn

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2006
Berichten
171
Een vriend van mij heeft sinds kort een laptop gekocht van het merk toshiba. Zal er verder waarschijnlijk weinig toe doen.
Op de deze pc staat Windows vista geïnstalleerd. Zoals we allemaal weten. De grootste fout van microschoft.

Zodra de flaptop opgestart word krijgt de laptop een fout melding.
Hij zegt het volgende:

Er is een runtime-fout opgetreden.
Wilt u beginnen met de foutopsporing?

Regel: 8
Fout: 'document.getElementById)...)' is leeg of geen object.


Deze fout melding kreeg hij nadat hij Windows office 03 had geïnstalleerd.

Ik heb gekeken hoe ik dat weg kan krijgen maar het lijkt erop dat de gehele bestuuring's systeem opnieuw geïnstalleerd moet worden.

Klopt dit?
 
Een vriend van mij heeft sinds kort een laptop gekocht van het merk toshiba. Zal er verder waarschijnlijk weinig toe doen.
Op de deze pc staat Windows vista geïnstalleerd. Zoals we allemaal weten. De grootste fout van microschoft.

Zodra de flaptop opgestart word krijgt de laptop een fout melding.
Hij zegt het volgende:

Er is een runtime-fout opgetreden.
Wilt u beginnen met de foutopsporing?

Regel: 8
Fout: 'document.getElementById)...)' is leeg of geen object.


Deze fout melding kreeg hij nadat hij Windows office 03 had geïnstalleerd.

Ik heb gekeken hoe ik dat weg kan krijgen maar het lijkt erop dat de gehele bestuuring's systeem opnieuw geïnstalleerd moet worden.

Klopt dit?


Volgens mij kan je Office zelf ook repareren, dat ook al eens gedaan? Ook alle updates binnengehaald.

M.v.g. Danny
 
het lijkt niet aan office te ligggen want die werkt perfect.
Trouwens wij hebben office eraf gehaalt. en nog gaf hij die fout aan
 
Ook last van dezelfde foutmelding

Ik heb ook last van deze foutmelding. (nadat windows is opgestart) Heb je hiervoor al een oplossing?
 
na het installeren van open office bleek het probleem weg te zijn :S dus probeer het eens zal ik zeggen
 
Gefixt!!

Ik heb ook een Toshiba laptop met Vista en had precies hetzelfde probleem. Na lang puzzelen :( ben ik er uit! Het is de door Toshiba toegevoegde Ebay koppeling die in de sidebar staat. Als je die gadget verwijderd (en die van Amazon dan ook maar gelijk) ben je van de foutmelding af.

Groet,


Furio
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan