fout melding van video kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

dymphina

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
Hallo allemaal,
Ik heb onlangs mijn pc geüpgraded naar Windows 7, op zich vind ik het heerlijk werken alleen heb ik al vanaf dag 1 de fout melding dat mijn hardware versnelling niet is ingeschakeld of niet word ondersteund door me videokaart.
Nu wil ik dat dus oplossen want onder windows xp werkte het allemaal wel kon ik de meest grafische game's spelen, en nu helemaal niets.
Nu is mijn vraag waar kan het aan liggen, is het op te lossen of ben ik genoodzaakt een andere video kaart te kopen?
groeten dymphina

Om te beginnen kijken of je wel de juiste win7 videodrivers hebt geinstalleerd.

ik ben momenteel bezig met everest en driveragent bezig om te kijken wat ik daar in kan vinden.
Het gaat iig om de volgende video kaart VIDIA GeForce2 MX/MX 400 (Leadtek WinFast GeForce2 MX)

Hoi,

Zou er wel een win 7 driver voor deze videokaart zijn?

Hmm, een oud AGP kaartje.
Vraag me dan af of je systeem wel win 7 normaal aankan.

Ja het is inderdaad geen systeem wat gister van de lopende band is gerold ik heb deze 4 jaar geleden gekocht bij een computer zaak toen zelf het een en ander aan geupgrade van binnen maar nu dit probleem

Systeem:
Amd sempron(tm) processor 2600+ 1.60ghz
Geinstaleerd geheugen 1.50gb
type systeem 32 bitsbesturingssysteem windows 7 service pack 1

Ja als ik het echt niet voor elkaar krijg zit er niets anders op denk ik zo.
Maar vind het apart dat het wel allemaal werkt op me dell laptop die 2 jaar ouder is dan deze pc

Hoi,

Maar denk dat je videokaartje nog ouder is als ik schatten moet 2004

Hoi !

Jouw graka is niet geschikt voor Win 7 !

nVidia ondersteunt Win 7 bij kaarten vanaf de 6000-serie, bijv. Geforce 6200 en hoger.

Greetz,

Harry.

Goed eigenwijs als ik ben bleef ik dus door zoeken maar helaas te vergeefs.
Nu ben ik dus totaal niet thuis in video kaarten waar moet ik naar kijken als ik op zoek ga naar een andere ?
Ik ben een gamer maar geen hele zware games. beetje van Zylom kwaliteit zeg maar.
veel op internet veel mail en werk veel met photo's

iemand tips voor me

@Modag,

En daar staat ludiek de zin 'Overweeg een nieuwe windows 7 pc' onder... ;)

@ stormbreaker,

Krijg jij een andere link want dat staat bij mij niet of ik zie wat vreselijk over het hoofd.

@modag, maak je geen zorgen. De links veranderen steeds, soms staat die link eronder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan