fout melding xp incombinatie met wordperfect 9 (office 2000)

Status
Niet open voor verdere reacties.

gjtop

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2007
Berichten
1
hallo allemaal!

ik heb eindelijk een nieuwe computer maar net als bij de oude computer krijg ik bij het opstarten van wordperfect 9 (soms) de fout melding initialiseren niet mogelijk.er word gevraagd of er een fout rapport verzonden moet worden ik heb dit ook al een aantal keer gedaan, en daarna wordt het gedeelte wat al enigsinds wel op gestart was (van wp 9) direkt afgesloten.
ik gebruik windows xp 9 (home) en word perfect 9 gebruik ik vooral voor de administratie omdat het echt een erg gemakkelijk je kan er zelfs als leek erg veel en gemakkelijk in tekst verwerken, berekeningen doen en facturen maken het werkt gewoon heel simpel en duidelijk (en na mijn mening erg ondergewaardeerd).

Wie weet hier een oplossing voor???????? wat kan dit zijn??????

groeten gj top
 
Een mogelijkheid is dat de standaard template corrupt of beschadigd is.... de oplossing is eenvoudig: verwijder de template en start Wordperfect op, dan wordt er een nieuwe aangemaakt..... de template vind je onder XP hier:
C:\Documents and Settings\”gebruikersnaam”\Application Data\Corel\PerfectExpert\9\Custom WP Templates\WP9US.WPT

Heb je wel alle service packs voor WP9 gedownload?
 
Welkom bij Helpmij.nl

Ik verplaats de vraag naar de juiste sektie. Eventuele antwoorden per mail bevatten een link naar die plaats.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan