Fout melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

joop57

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2000
Windows registerscan 1 Fout Gevonden met norton
systemworks de fout is ongeldige activeX/com-items
details] de sleutel ''Atworks Rendering\shell\print to\
command'' verwijst naar een ongeldige opdrachtitem:
''C:\Documents and settings\Gast\Application Data\Hotbar\v3.0\Host 01\Static\1''.

ik repareer hem dan geef hij aan 1fout gerepareerd
scan hem opnieuw dan krijg ik die fout weer het is een
gemiddelde fout wat moet ik doen om die fout helemaal
weg te krijgen bij voorbaat dank joop

Scan je PC even met Adaware 6 en/of Spybot S&D zodat de ongeldige verwijzing in het register naar de spyware verdwijnt.
Beide zijn hier : http://www.majorgeeks.com/showfiles.php?cat=31 te downloaden.
In dit geval zou ik de voorkeur geven aan Spybot S&D trouwens. Zorg dat hij geupdate is voordat je scant, verwijder alle rode items en indien er bij de zwarte items iets van Hotbar voorkomt verwijder je die ook.
Laat de rest van de zwarte en de groene items met rust tot je de helpfile doorgenomen hebt.

Groetjes,

Pieter

joop57,

Norton system works (of norton utilites) geeft die foutmelding omdat je spyware hebt om de computer.
De spyware waar ik het over heb is hotbar. Hotbar is misschien wel heel leuke software om om de pc te hebben, maar het is en blijft spyware en zal je computer en het internet erg traag maken.

Spybot en adaware verwijderen ale spyware van je pc. Dus ook je hotbar. Zet hotbar daarna niet meer op de pc.
Zorg er wel voor dat je de laatste updates van spybot en van adaware download voordat je ermee gaat scannen.

fout bericht

heb het programma spybot geinstalleerd en alle spaware verwijderd maar norton systemworks
blijf de fout geven ondanks dat ik hem repareer
en opnieuw controle start blijft hij die eene fout geven
de fout is ONGELDIGE ACTIVE X/COM-ITEMS
(Probleem is)
de sleutel ''atworksrendering\shel\print to\command''
verwijst naar een ongeldige opdrachtitem:''c:\documents
and settings\gast\application data\hotbar\v3.0\hostOI\
static\1''.

joop57,

Heb je wel eerst een alle nieuwste spyware definities gedownload met spybot voordat je scande?
Dit doe je door naar "online" te gaan en dan "zoeken naar updates" en dan alles aan te vinken en dan download opdates te klikken en dan moet je opnieuw scannen en alles verwijderen wat het vind.

Download ook even ad-aware en verwijder ook alles wat daar gevonden wordt.

Ga ook even naar ''c:\documents
and settings\gast\application data en verwijder daar de map hotbar (indien die er staat).

Laatst bewerkt:
fout melding 2

betreft foutmelding windows-registerscan
ik heb alles gedaan wat jullie zijden
maar de active x/com-secties van windows-register
blijf de fout aangeven en dat is
bevatten een of meer ongeldige items hierdoor
is het mogelijk dat documenten niet juist worden geopend toepassingen niet draaien of de computer vastloopt.
DE sleutel"Atwork Rendering\shell\print to\command''
verwijst naar een ongeldige opdrachtitem:"c:\documents
and setting\gast\applicationdata\hotbar\v3.0\host0I\
staic\1".
joop

Probeer het eens met jv16 en laat die alle ongeldige registersleutels verwijderen. Kijk even na of de backup functie aan staat.

Groetjes,

Pieter

joop57,

Ga even naar je configuratiescherm-internet opties-algemeen-instellingen-objecten weergeven.

Verwijder alles wat erin staat.

Heb je dan nog steeds dezelfde probleem?

probleem

heb alles verwijderd heb nog het probleem
sleutel ontbreekt of is ongeldig probleem
"Atwork Rendering\shell\print to\command''

joop57,

Ik heb even op het internet gezocht naar het probleem en het enige wat ik erop kon vinden waren mensen die dezelfde probleem hadden, maar niemand gaf een antwoord daarop hoe je het probleem op moest lossen:

http://www.nocrash.com/ncbbs/msgs/2685.shtml

Dit is wat ik je aanraad. Hopelijk werk het:

Ga naar start-uitvoeren-type regedit-ok.

Klik in je registry editor op mijn computer om het te markeren. En druk op ctrl-F en zoek dan naar hotbar.

Zodra hij er een vind, dan druk je op delete op je toetsenbord en daarna op Enter om de verwijdering te bevestigen. Daarna klik je op F3. Hij gaat dan weer zoeken. Zodra hij er weer een vind, dan moet je hem ook weer verwijderen met delete-enter etc. totdat hij aangeeft dat er niets gevonden is.

Restart de pc en kijk dan of je probleem opgelost is.

Maak wel even een backup van je registry voordat je in je registry iets verwijderd.

Je schreef in mijn prive berichten dit:

joop57 schreef op 16-03-2003 12:13:
bedankt saldos het probleem is opgelost
van de foutmeldig door de laatste tip van je afz joop

Graag gedaan Joop 57 :)

p.s. Het is beter om dit de volgende keer op het forum te zetten dan mij een prive bericht te sturen zodat iedereen op het forum het weet dat dit de oplossing is :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan