fout melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

seretide

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2006
ik heb net een bot gedownload voor een spel. Net dat ik deze wil op starten krijg is deze melding

run-time error '339'

component 'comctl32.ocx' or one of its dependencies not correctly regisered: a file is missing or invalid

zou iemand mij kunnen helpen?

Cause

The comctl32.ocx file required by could not be found in the system32 directory (%system_root%/Windows/system32).

Resolution

Download the comctl32.ocx file and copy it to the system32 directory on your computer. A link to the file can be found in the Related External Links section of this knowledgebase article.

Should do the trick.

Probeer het volgende (als je XP gebruikt):
Start -> Uitvoeren -> regsvr32 comctl32.ocx

Heb je Vista, dan: [Windows-toets]R toetscombinatie -> regsvr32 comctl32.ocx en daarbij (in hetzelfde venstertje) aangeven dat het als Administrator moet worden uitgevoerd.

Hierop moet deze of een vergelijkbare succes-melding terugkomen: "DllRegisterServer van comctl32.ocx geslaagd."

Probeer het programma daarna opnieuw te laden.

Werkt het daarna nog niet, doe dan dezelfde procedure als boven met comctl32.ocx, maar dan met het bestand comcat.dll, dus regsvr32 comcat.dll

EDIT: Werkt het daarna nóg niet, doe dan ook hetzelfde met de volgende bestanden:
regsvr32 mschrt20.ocx
regsvr32 tabctl32.ocx
regsvr32 comdlg32.ocx
regsvr32 comct232.ocx

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Probeer het volgende (als je XP gebruikt):
Start -> Uitvoeren -> regsvr32 comctl32.ocx

Heb je Vista, dan: [Windows-toets]R toetscombinatie -> regsvr32 comctl32.ocx en daarbij (in hetzelfde venstertje) aangeven dat het als Administrator moet worden uitgevoerd.

Hierop moet deze of een vergelijkbare succes-melding terugkomen: "DllRegisterServer van comctl32.ocx geslaagd."

Probeer het programma daarna opnieuw te laden.

Werkt het daarna nog niet, doe dan dezelfde procedure als boven met comctl32.ocx, maar dan met het bestand comcat.dll, dus regsvr32 comcat.dll

EDIT: Werkt het daarna nóg niet, doe dan ook hetzelfde met de volgende bestanden:
regsvr32 mschrt20.ocx
regsvr32 tabctl32.ocx
regsvr32 comdlg32.ocx
regsvr32 comct232.ocx

Succes,

Tijs.
heb ik al geprobeerd het wou niet
alleen regsvr32 comcat.dll deed het

het is wel gelukt met een download maar krijg een nieuwe melding : component mscomctl.ocx kan hij niet vinden

Laatst bewerkt:
mensen bedankt voor jullie hulp ik ben er zelf uit gekomen :thumb:

ik heb nog wel een leuke bot voor je, als je COD 4 of america's army speelt.
die van america's army heet UNREAL, even zoeken op google....
unreal americas army hack

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan