Fout meldingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Kat

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Berichten
557
Beste mensen ,
Een kennis van mij belde omdat zijn PC bij verschillende aktie's steeds met een fout melding komt. De exakte melding weet ik niet .Ook bij het opstarten gaat hij steeds weer Scanreg uitvoeren .
Omdat deze kennis nogal een eind bij mij weg woont kan ik er ook niet zo maar even langs gaan.
Maar nu is mijn vraag ,kan ik in Win 98 ook een systeem herstel uitvoeren?
Aan gezien ik zelf met Win XP werk weet ik het niet of dit mogelijk is.
Weet iemand dit en zo ja waar moet ik het zoeken.
De problemen zijn begonnen met een virus,dit is helemaal verwijderd,maar nu werkt alles niet goed.
Help mij AUB.
Vr.gr. B.Kat
 
Laatst bewerkt:
Windows98 heeft geen systeemherstel.

En aangezien er niet precies bekent is wat het probleem is weten wij ook niet waar we zoeken moeten.

Dus het is wel belangrijk meer info te krijgen
 
Beste M@rio,
Ik kan even niet zeggen welke fout meldingen er allemaal voorbij komen. Maar een ervan is : Controleer je browser instellingen en dit komt wanneer hij probeert in te loggen bij zijn Bank om te internet bankieren. Verder gaat hij altijd direct na het opstarten scanreg uitvoeren ,terwijl hij wel volgens de officiele weg wordt afgesloten.
Mijn vraag is ook nog, kan ik eventueel Partition Magic Versie 7.0 ook op Win 98 gebruiken, om eventueel een nieuwe partitie aan te maken om zijn data te verhuizen en dan Win 98 opnieuw op de C schijf opnieuw te installeren om van alle problemen af te zijn ?
Vr.gr. B.Kat
 
Partition magix kan je gebruiken, ook op win98.
Ik zou er dan ook nog een progje bij op zetten en dan wel zoiets als remote administrator. Als er dan weer eens een probleem is dan kun je rustig thuis blijven zitten achter je eigen pc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan