Fout met Publisher File.....

Status
Niet open voor verdere reacties.

fenbo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 aug 2008
Ik heb een Publisher website gebouwd en die draait al een jaar.
Nu heb ik weer wat wijzigingen gemaakt en ineens kreeg ik een foutmedling alvorens ik hem had opgeslagen.
Er werd gevraagd of ik deze melding aan microsoft wilde doorgeven en dat heb ik ja gezegd en daarna sloot de file zicht af.

Als ik nu de file open geeft ie de volgende fout melding :

Er is een probleem gedecteerd in het bestand dat u probeert te openen. Als u er zeker van bent dat dit bestand afkomstig is van een vertrouwde bron en dat het geen schadelijke gegevens bevat, klikt u op OK. Als dit bestand hebt ontvangen van een andere persoon of computer en u er niet zeker van bent dat de inhoud veilig is, klikt u op Annuleren. "

NU kan ik dus niet meer met me website verder.
Hij is nog wel actief want op me server heb ik de map index en de file index die me website bevatten.
Maar ik kan dus niet meer me file van publisher openen waar ik me webiste kan wijzigen.

iemand bekend hiermee ???

Niet specifiek binnen Publisher, wel wat algemener in Office.
Een oplossing zou mogelijk kunnen zijn om het bestand te openen, het te ontdoen van alle opmaak (ja, ik hoor je slikken) en het daarna weer op te slaan (andere naam, dan houd je het origineel iig nog). Dan heropenen en bij het niet verschijnen van de melding de opmaak weer regelen.

Hoe bedoel je

He bedankt voor je replay.

Jij zegt open het bestand ( file ) maar dat gaat nu juist niet.....
Dus ik kan geen dingen weghalen zoals jij zegt.

Wel heb ik de map index_bestanden en de file index, kan ik die niet opslaan als Publisher file weer ipv publisher op te slaan als deze files.
Dus vice versa...............

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan