Fout: NMIndexStoreSVR.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

bataaf

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
77
Hallo,

Ik zet deze vraag hier neer omdat ik niet weet waar ik hem anders moet plaatsen. Hier komt hij:

Af en toe krijg ik het bekende windows-fout schermpje met daarin dat NMIndexStoreSVR.exe onverwacht is afgesloten, met dan de mogelijkheid om een foutrapport te verzenden of niet te verzenden. Weet iemand wat NMIindexStoreSVR.exe inhoud, en wat ik aan dit probleem kan doen?

MVG en BVD,

Marc Zegers
 
Ja, ik had dat ook al gezien, maar deze fout blijft zich herhalen. Is het zeker dat deze fout toebehoort aan Nero, ik dacht zelf namelijk aan NetMeeting van Windows.
 
Halo,
De fout komt van nero.
Ik weet niet of je nero scout gebruikt maar daar komt het vandaan!
Je kan hem als volgt weghalen:

Ga naar start>uitvoeren en typ msconfig, er verschijnt een menu en daar kies je opstarten vervolgens zoek je neroscout op in de lijst en haal je het vinkje weg even op oke drukken!

Dan zal hij het niet meer gebruiken en de foutmelding waarschijnlijk niet meer komen!

Robin
 
Ok, ik heb geprobeerd, maar het enige wat bij msconfig bij opstarten staat wat van nero is is nero check. Deze heb ik uitgevinkt. Ik moet de pc straks nog opnieuw opstarten, maar ik weet niet of dit het goede file is. Ik heb trouwens wel nero scout gevonden in c:/. Kan ik het niet net zo goed verwijderen? Waarvoor is het eigelijk?

Marc
 
Laatst bewerkt:
De Verkenner van Nero is een unieke media gegevensbestandtoepassing die onmiddellijke toegang tot uw media dossiers van om het even welke toepassing Nero, Ontdekkingsreiziger van Vensters, en vele standaardtoepassingen van Vensters verleent. Vele media spelers gebruiken een merkgebonden gegevensbestand om meta-gegevens op te slaan en de plaatsen van media dossiers worden uitgespreid over PC. Nochtans, is de Verkenner Nero verschillend. Het wordt geoptimaliseerd om u ooit te verstrekken de snelste toegang tot uw media dossiers van alle toepassingen Nero. Het laat u ook uw media dossiers van de Ontdekkingsreiziger van Vensters of vrijwel om het even welke toepassing doorbladeren u wilt. U moet zich niet meer over het hebben van veelvoudige gegevensbestanden op uw systeem met elk ongerust maken die de zelfde informatie op een lichtjes verschillende manier opslaat. Nu is allen u wenst Verkenner Nero.

Bron en vertaalt naar het nederlands!
 
Goed, ik kan alles dus gewoon verwijderen. Leuk vertaalt trouwens;) Bedankt ook voor het reageren. Hopelijk is die fout dadelijk weg.
 
Nero scout

Ik had de foutmelding ook en zag het programma ook niet bij opstarten. Toen ben ik gaan zoeken en vond het programma en heb het geopend en gekozen voor enable Nero Scout en hoop dat het zo is opgelost. Dank voor de tips
 
Ook die foutmelding

Hallo,

Ik heb helemaal geen verstand van computers dus wees voorbereid. Ik heb geprobeerd het voorafgaande te volgen, maar ook ik kan Nero Scout niet vinden in de lijst.
Wat doe ik om die melding kwijt te raken? Sowieso heb ik de laatste weken steeds meer problemen met mijn laptop. Hij wordt trager, loopt voortdurend vast en ik krijg steeds meer gekke meldingen. Ik kan nu weer niet bijvoorbeeld in wat voor Officeprogramma dan ook een afbeelding invoegen want dan loopt alles vast. Soms loopt oko Hyves gierend vast.
kan dit allemaal komen door deze ene foutmelding? Als ik namelijk AVG, Ad-Aware spybot etc er overheen gooi is er namelijk niks dramatisch aan de hand, maar mijn webwinkel begint er nu wel onder te lijden!
Ik heb een printer geinstalleerd maar dat zou toch moeten kunnen zonder dat je hele systeem van slag raakt?
 
Hallo,

Wat bij mij hielp was het deinstalleren van je Codec-pack, en het er daarna weer opzetten. Verder wil ik je aanraden, om als je computer de hele tijd vast loopt, eerst ff wat back-ups te maken, en daarna je hele computer, dus ook windows, opnieuw te installeren.

Groeten,

Bataaf
 
Hmmm ok,

Kijk even bij Start - Configuratiescherm - Software en kijk of je daar iets met codec ziet staan.
 
Hmm dan zou ik het ook zo niet weten. Misschien als je zelf een nieuwe topic maakt, dat je dan van andere mensen meer/betere antwoorden zou krijgen. Ik ga er even over nadenken, misschien krijg ik nog een idee:-D
 
Toch bedankt voor de onwijs snelle reactie.
Ik zoek even verder, want ik word er gek van
 
gevonden

Ik heb deze gewoon gevonden door de bestandsnaam op te zoeken.

:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan