fout Object wordt verwacht! geen afbeeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crazy D

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2004
Berichten
9
Telkens als ik een site open krijg de pagina heel vaag te zien, ik mis namelijk heel veel afbeeldingen dan krijg ik allemaal witte vierkantjes te zien met een rode kruis! of er staat gewoon niets, zelfs op deze site?

Hij geeft ook een runtime error aan dat obecten worden verwacht alleen er komt niets!

Hoe kan ik dit oplossen zodat hij gelijk alles opent op een site?

Alvast bedankt!

GROETEN Crazy D
 
open IE ga naar Extra, IE opties, geavanceerd

zet nu het vinkje aan bij: Foutopsporing in script uitschakelen.


grtz Guido
 
Ge moet het prog javascripts installeren.
Dat vindt ge op internet.

veel succes


jean
 
Ik heb java geinstalleerd en er komen nog steeds geen afbeeldingen op het scherm! Als ik op rechtermuis knop druk dan kan ik wel afbeelding weergeven dat doet het wel!

Java waar is java voor bedoelt? Het is toch voor bewegende beelden?
 
Een foto wat laat zien hoe de sites zijn
 
Laatst bewerkt:
Norton firewall

Bedankt voor de TIP; gezina!!!! Weet eindelijk waar het aan ligt!

Het komt door Norton Personal Firewall 2002, Als ik hem uitzet dan kan ik alles zien op internet!!! En mijn internet gaat trouwens ook weer een stuk sneller!

http://support.microsoft.com/?id=283807 staan gegevens in over hoe je dat kan verhelpen maar daar wordt je totaal niet gelukkig van als je ziet wat je allemaal moet doen! Je moet per site op norton zetten! Schiet niet echt op volgens mij!?

Andere vraag: Hoe belangrijk is een firewall? Heb je het echt nodig? Wanneer kunnen ze bij je inbreken? Welk is de beste firewall zonder dat je al dit gezeur heb, van trage internet, de helft niet laten zien en soms niet kunnen opstarten van internet?

Toch al vriendelijk bedankt!:thumb:
 
In het Nederlands is het misschien makkelijker: Met de optie Reclame onderdrukken ingeschakeld, worden pagina's van startpagina.nl niet correct weergegeven. Niet alleen voor startpagina's by the way. Waarvoor een firewall is kan je hier op de site van MS lezen, een heldere uitleg. *klik* En wat algemene info over beveiliging.

Als je deze firewall te lastig vindt kan je misschien overwegen ZoneAlarm te installeren: de freeware-versie is ook prima. *klik* Wel eerst je Norton goed uninstallen als je overweegt over te stappen: *klik*

Mogelijk dat Saldos nog langs komt, hij is de Symantec-expert onder ons. :)
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door gezina


Die link staat staat op die MS-site, waar Crazy D aan refereerde.

ah oke Gez. Ik had het artikel nog niet gelezen van microsoft.

Maar goed, dan weet Crazy D in iedere geval zeker dat dat artikel zijn probleem zal oplossen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan