Fout: ongeldige syntaxis

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelmathers

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2002
De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is mogelijk verwijderd of de naam ervan is gewijzigd.

--------------------------------------------------------------------------------

Probeer het volgende:

Open de introductiepagina en zoek naar koppelingen die verwijzen naar de informatie die u zoekt.

Controleer of het adres juist gespeld is als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.

Als u de pagina nog steeds niet kunt openen, klikt u op de knop
Zoeken van Internet Exporer om naar overeenkomstige websites te zoeken.

Internet Explorer

heb hier gezocht in zoeken en op google, maar kreeg niet echt oplossing. ik krijg dit alleen als ik naar gekraakte sites gaat. Waar van ik weet dat passes het doen.

ik krijg dit alleen als ik naar gekraakte sites gaat. Waar van ik weet dat passes het doen .

Gekraakte sites/passes het doen ??

400 Bad request (Ongeldig verzoek) De server heeft het verzoek niet begrepen omdat de syntaxis incorrect is.

sorry kan je dat beetje uitleggen.
alleen als je wilt hor. maar die passes heb ik zelf gemaakt als het ware. ze doen het wel bij ander maar niet meer op deze computer. weet dat je ook met aantal ip te maken heb. maar had eens een stel passes heb ze allemaal geprobeerd maar kreeg elke keer die error. daarna had ik ze allemaal gepost en bij die mensen werkte die wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan