fout op pagina met een gele driehoek en een uitroepteken

Status
Niet open voor verdere reacties.

ongegrond

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2007
Bij het openen van sommige pagina's krijg ik onderaan links als je voor het scherm zit. De tekst fout op pagina met een gele driehoek en een uitroepteken.
Kan er iemand zeggen wat ik heb misdaan,
Mvg

Welke pagina's bedoel je precies? Zit je dan in Internet Explorer soms? Zo ja, welke versie heb je, 7?

Ga via Extra naar Internetopties. Kies voor het tabblad Geavanceerd, scroll naar Webpagina's bekijken, haal de vinkjes weg voor de twee regels met: Foutopsporing in scripts uitschakelen (Internet Explorer) en dezelfde met (overig).

sorry

Ga via Extra naar Internetopties. Kies voor het tabblad Geavanceerd, scroll naar Webpagina's bekijken, haal de vinkjes weg voor de twee regels met: Foutopsporing in scripts uitschakelen (Internet Explorer) en dezelfde met (overig).

Maar kan je het iets gemakkelijker zeggen als je wil, ben geen pc freak ik bedank je hartelijk dat wil helpen.
Mvg

Kijk in Internet Explorer linksboven, daar staan een aantal woorden, de eerste is "Bestand" iets meer naar rechts "Extra". Klik daar op en in het menu dat uitklapt klik je op "Internetopties". Klik in het beeld wat je daarna krijgt op het tabblad "Geavanceerd". Volg verder de aanwijzingen die ik je eerder gaf. Heb je de vinkjes gezet, klik dan eerst op "Toepassen"pas daarna op "OK". Ter verduidelijking hieronder een afbeelding. Klik op die regel om hem te zien..

Bijlagen

• IESriptsUit.jpg
    IESriptsUit.jpg
    64,7 KB · Weergaven: 390
Laatst bewerkt:
Bedankt

Ik heb het gevonden, heb het afgedruk en zo gevonden bedankt, en gedaan en nu wat zal er nu gebeuren. Moest iedereen het zo simpel tonen zou het veel gemakkelijker zijn voor ons leken. Of non freak pc
Mvg

Als voor ieder antwoord een plaatje toegevoegd moet worden zal dit wel heel belastend worden voor de server van helpmij ben ik bang..:p

Ik heb je blog gelezen, maar - en dat klinkt misschien gek - jouw zeer vervelende omstandigheden maken mij eigenlijk niets uit. :eek:

Waarom: om iets voor iemand duidelijk te maken, wie het ook is, zet ik desnoods wel tien plaatjes op de server. :thumb:

Laatst bewerkt:
Wou maar aantonen

Dat ik problemen heb met het lezen en het onthouden, en het begrijpen van moeilijke situatie. En zeker qua pc maar toch alvast bedankt, maar ik blijf de fout melding krijgen.

Regel:109
Teken: 3
fout deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object
Code: 0
URL: http://nl.netlog.com/
Maar heb dat ook op andere pagina's
kan je me daarbij helpen sorry voor de last
Mvg

Jouw blog staat op SeniorenNet.be. Die site heeft allerlei rubrieken en forums. Is het niet beter als je daar om hulp en raad gaat vragen? Zij hebben waarschijnlijk een aangepaste manier om zaken uit te leggen. Kijk eens op deze pagina, daar staat ook een link naar het forum Internet. Ik wil je ook graag helpen, maar bij SeniorenNet zullen ze waarschijnlijk veel beter de hulp geven die past bij jouw moeilijke omstandigheden. En je bent dan in een veel meer beschermende omgeving, vermoed ik.

Kan het niet zijn dat je de java plugin nodig hebt en deze niet is geinstalleerd?

Ik ben zo vrij geweest de titel van je vraag aan te passen

Sommige site hebben een programmatje nodig om bepaalde beelden op een pagina te kunnen laten zien. Misschien heb je dat bij deze sites ook nodig.
Je zou het programma eens kunnen downloaden en installeren. Misschien dat je het hiermee oplost.
http://www.java.com/nl/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan