fout op pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

JumpingDee

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
Berichten
8
Er is een site waar ik graag op wil. Eropkomen lukt wle maar mijn beeld blijft zwart.
Linksonder in beeld de foutmelding fout op pagina:

problemen met deze webpagina kunnen ervoor zorgen dat de pagina onjuist word weergegeven of onjuist werkt. U kunt dit bericht voortaan weergeven door te dubbelklikken op het waarschuwings pictogramop de status balk.
regel 22
teken 1
obnject word verwacht
code 0



ik heb al java opnieuw geinstaleerd.
mijn internetopties vergelen met iemand die WEL gewoon op de site kan (ookal staat er bij haar ook een foutmelding alles word wel weergegeven)
mijn internetopties bevbeiliging staan op normaal niveau...

Iemand een idee??? PLEASE????!!!
 
Zet eens even de URL van deze website in je bericht (als je dat wil). Dan kunnen we even kijken of het een fout op de website is of een fout bij je PC-instellingen.
 
Er zit duidelijk een fout in het ontwerp van deze website. Om de foutmelding bij jou uit te schakelen moet je dit eens proberen : IE -> Extra -> Internetopties -> tabblad "Geavanceerd". Bij de rubriek "Surfen' een vinkje zetten bij "Foutopsporing op scripts uitschakelen (Internet Explorer)" en computer opnieuw opstarten. En probeer dan eens opnieuw bij de Backstreetboys.

En lachen met de Backstreetboys, waarom :shocked:
 
ok dat ga ik ff doen!!!!!!
Laat in paar tellen horen of het heeft gewerkt!!


Ennuh meeste rectie is lachen omdat de meeste de boys een mbeetje stom vinden;)
 
De website heeft een Adobe Flash Player nodig. Heb je die op je PC (en de meest recente versie ervan) ? Anders moet je eens vergelijken met die andere PC waarnaar je eerder verwees, welke versie van die Flash Player daar op draait.
 
en dat had ik dus niet!!!


super super super bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
ja echt wel!!
vanavond word bekend wanneer nieuwe album uitgebracht word en ze weer naar europa komen.... voor mij als fan is dit dus super belangrijk!!

echt super mega bedankt!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan