fout opgetreden bij messenger live!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aileen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jul 2006
Ik heb sinds gisteren windows messenger live!
Sinds ik dat heb geinstalleerd kan ik me niet meer inloggen. Tijdens het inloggen kkrijg ik opeens een venster en er staat in: "Er is een fout opgetreden in Windows Live Messenger en het programma moet worden afgesloten. onze excuses voor het ongemak."
En dan kan ik kiezen uit 2 dingen: rapport verzenden / niet verzenden.
Na dat ik op 1 van de 2 heb geklikt dan wordt msn zelf helemaal afgesloten, ook het icontje rechts onder verdwijnt. Om hem weer terug te krijgen moet ik op 't icontje op het bureaublad klikken.

Opnieuw starten, opnieuw installeren helpt niet.

Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt!

Bertus zei:
probeer eens te verwijderen en opnieuw installeren?
dat helpt helaas niet, dat had ik ook al geprobeerd.
Het "gekke" is ook nog, toen ik erna de oude msn had erop gezet, krijg ik hetzelfde probleem, terwijl ik dat probleem niet had voordat ik messenger live had geinstalleerd.

Weet je zeker dat alle oude en nieuwe versies van msn zijn verwijderd? Toen ik bij mij live installeerde gaf het systeem aan dat de oude versie werd verwijderd. Misschien dat je anders bij systeemherstel kan kijken wat er gebeurd is?

Er zijn al meerdere problemen ontdekt in windows live messenger,
1 van de problemen is dat het niet virus bestendig is,
dus het is sowieso beter om even af te wachten.

Start » Alle Programmas » Msn Messenger '' Uninstaleren''

OF :

Start » Configuratie scherm » Software » Verwijder msn messenger inclusief de vorige versies.

En dan kan je beter een oudere versie downloaden :
http://www.filehippo.com/download_msn_messenger/?751

Het probleem moet nu opgelost zijn

Live Messenger

de tip om een oude versie te installeren, heeft mijn probleem opgelost. Toch blijf ik met de vraag zitten:waarom werkt het niet. Bovendien gaat mijn videokaart terug van 32 bits naar 8 bits, als ik de oude Messenger opstart.:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan