FOUT: Speel CD NFS most wanted

• Onderwerp starter Onderwerp starter kanus
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kanus

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2009
Hallo,

ik heb een paar dagen geleden via via need for speed most wanted gedownload.
ik heb alle pakketjes uitgepakt, ik kon em zo installeren.
maar toen ik wilde spelen kwam er een meldig: "Please insert the correct CD-ROM, select OK and restart application".
ik heb 4 CD's en heb ze allemaal geprobeert, ik heb in mijn pakketjes die uitgepakt zijn gezocht naar nog meer CD's. maar ik heb niks kunnen vinden?!
ik heb wel een andere Key-Code gebruikt, want ik kon em niet vinden tussen mijn pakketjes!!
weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?

MVg, Kanus :eek:

Laatst bewerkt door een moderator:
Je zal een no-cd/dvd crack nodig hebben. Deze zal op 1 van de cd's staan. waarschijnlijk in een map genoemd naar de kraker van de game.

Diegene die het spel gekraakt heeft of te wel de persoon die de crack gemaakt heeft.

Hoi Kanus!

9/10 keer staat er op cd 1 in een mapje de README.TXT kijk daar eens in daar leggen ze altijd goed uit hoe je het spel installeerd :)

ik heb het gelezen, maar hij geeft het nog steeds aan :shocked:
al ik cd rom 1 mount, dan komt er een schermpje met play en readme.txt en die heb ik gelezen, en daar stond in: als je meer cd-rom/dvd stations hebt, doe dan de cd-rom in het station waar je hem geïnstalleerd hebt. dat heb ik dus gedaan maar hij doe het nog steeds niet hoor:(

Zie mijn eerder bericht en wat betreft het text bestandje, dat is meestal een NFO bestand wat je met kladblok kan openen.

Wat gebruik je om hem to openen. Ik zou zeggen haal het eraf.
Download deamon tools. Mount je hem, dan krijg je wel een beeld dan instaleer je hem.
Daarna ga je naar Deze Computer en als het goed is zie je een Icon van NFS mw, doe je rechter muisknop en dan Open.
Zoek je ergens een map crack, of een read me bestand.
Open die vaak staan daar serials in, en er moet ook een Crack map inzitten.
En die plak je over je NFS most wanted heen, in program files.. Snap je het nog?:rolleyes:
En dan kun je hem daar spelen. Heb je geen crack kijk hier eens*KNIP*

succes!:)

Laatst bewerkt door een moderator:
@morthill,

Link verwijderd.
Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
Bron;
Uit de voorwaarden van Helpmij.nl

ik kan het bestan 'crack' niet vinden. hoe ziet dat eruit?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan