FOUT: te weinig schijfruimte

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Geachte forumleden.
Ik heb nu meer een luxe probleem denk ik
Wat is er aan de hand ? Ik wil flight simulator 2000 installeren op mijn laptop.
Mijn laptop Acer schijf is ingedeeld in 3 schijven C D E maar als ik deze installeer krijg ik de foutmelding dat hij te weinig schijfruimte heeft in c
nu staat er op de D en E schijf nog heel veel vrije ruimte over Kan ik daar niets van af snoepen en over zetten naar de c schijf.
Of hem op een of andere manier op de D of E schijf installeren
Ik heb ooit op Helpmij.nl eens zo iets degelijks gevraagd en heb toen een progje geistalleerd die dat kon Maar dat heb ik niet meer
Weet iemand voor mij de oplossing om mijn C schijf te vergroten ??
e de waele

Klik op de knop Starten, rechtermuisknop op computer en klik beheren selecteer vervolgens schijfbeheer.
Rechtsklik op het gewenste volume en kies Volume verkleinen. (in dit geval dus D of E schijf)
Vervolgens kun je C schijf vergroten. Meestal kun je selecteren wanneer je een spel installeert op welke schijf je het wilt hebben.

Laatst bewerkt:
Gparted Live kun je gebruiken. Is gratis en met Lilo USB Creator simpel op een bootable USB te zetten.

Kan bij oude games ook zijn dat de beschikbare ruimte verkeerd wordt gedetecteerd en er juist minder vrije ruimte nodig is om het spel te laten werken.

Als ik op installeren druk dan gaat hij altijd naar de c schijf Hoe kan ik dat veranderen ? dat doet hij uit zichzelf
e de waele

Hier wordt verteld waar je GParted kunt downloaden en wordt uitgelegd hoe GParted werkt.

Ok bedankt voor jullie snelle reactie ik ga kijken wat ik kan doen
e de waele

Hallo forumleden
De installatie is gelukt en hij staat er op
Maar als ik hem opstart dan loopt hij vast en moet ik hem afsluiten dus ik kan hem niet gebruiken
Zijn er mischien leden op het forum die mij kunnen helpen dat dit spellletje wel werkt of die het zelf hebben ik gebruik vista zou dat gaan ??
zou het helpen als ik hem nog eens installeer in veilige modus ? Ik krijg geen foutmelding hij stopt gewoon of blijf hangen
e de waele

Laatst bewerkt door een moderator:
Gachte forum leden.
Het programma is nu volgens mij goed geinstalleerd
Alleen wil hij niet opstarten ik krijg de volgende foutmelding van de module

Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: FS2000.EXE
Versie van toepassing: 7.0.0.4781
Tijdstempel van toepassing: 37ac3430
Naam van foutmodule: FS2000.EXE
Versie van foutmodule: 7.0.0.4781
Tijdstempel van foutmodule: 37ac3430
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 0000aae3
Versie van besturingssysteem: 6.0.6002.2.2.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 3fbc
Aanvullende informatie 2: 8c6a4e48837a518af076662f056ebc59
Aanvullende informatie 3: 52ab
Aanvullende informatie 4: 4102baaaba81ae5fe8cd0719e21bb012

Lees onze privacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0413

Misschien dat er forumleden zijn die er wat mee kunnen oplossen
Kan het ook zijn dat er bepaalde services zijn uitgeschakeld ??
Welke services zijn er in vista zeker nodig om dit te kunnen draaien ?
e de waele

Ik heb nu eerst alles verwijderd van flight simulator 2000
dan heb ik alle services die er zijn op automatisch opstarten gezet
dan de comp opnieuw gestart en de flight simulator opnieuw geinstalleerd hij heeft hierbij geen enkele foutmelding gegeven ik ga er dus van uit dat dit goed is
Heb dan schijf 1 in de dvd geplaatst op opstarten gedrukt En krijg gelijk de foutmelding zo als hierboven gemeld
Dan heb ik alle compatilitiets modus uitgeprobeerd die er zijn alles zonder resutaat
Ik heb ook diverse keren schoon opgestart ook dat helpt niets Hij wil niet opstarten
En dat zeker te weten dat hij ooit eens op deze laptop heeft gewerkt omdat ik maat 1 laptop heb ik begrijp er totaal niets meer van wat dit moet zijn
mischien dat ik nu naar de afdeling spellen moet gaan verhuizen
e de waele

Laatst bewerkt door een moderator:
Voorlopig heb ik je topic naar de sectie "Spellen" verplaatst, kijken of het hier beter gaat.
Misschien handig om te vermelden welke laptop je hebt (merk/type,modelnr. enz).

Inderdaad dat ga ik hierbij doen bedankt voor de overplaatsing
Ik moet er toch nog even bij vermelden dat dit spel ooit eens goed op deze laptop heeft gedraaid (1.5 jaar terug) daarom snap ik dit niet zo goed
Kan dat ook nog aan mijn register liggen ?
comp= acer Aspire 7720G
e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan