Fout tijdens een bewerking in een pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bertal

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2005
Beste mensen,

Ik heb jullie hulp eigenlijk wel heel hard nodig.
Gister probeerde ik nero 9 te intstalleren. Na 6 uur verder te zijn was de intallatie nog maar 62% voltooid. Dus ik nero afsluiten, nou pc werd traag, en sloom, en ik wou gewoon verder werken op de pc, dus ik druk hem met de knop uit. Probeer ik hem weer op te starten, vraagt ie of ik in veilige modus of normaal enz. wil. Dus ik doe normale modus, maar hij komt niet verder dan de blauwe balk met windows. Daarna ist heel even een zwart beeld, met heel snel een aantal blauwe lettertjes, en start hij weer opnieuw op. Ook herstel op de windows cd doet het niet, de enige optie die ik dan krijg is om exit in te typen. Nu dacht ik bij mezelf, ik doe de harde schijf van de pc in een externe behuizing, zodat ik zo alles nog kan overzetten naar onze backup externe harde schijf. Zo gezegd zo gedaan. Windows herkent hem als lokaal station D:. Hij komt ook met dat scherm van automatisch starten, dat ie aan het zoeken is naar de bestanden zegmaar, maar dat annuleer ik altijd. Dus ik probeer de schijf te openen, duurt heel lang voordat ie ook maar een melding geeft, maar dan krijg ik uiteindelijk deze melding: D:\ is niet toegankelijk. fout tijdens een bewerking in een pagina.

Een heel verhaal, maar weet iemand wat dit inhoud? en belangrijker nog, kan ik mijn bestanden nog redden?

PS: Ik heb een hp pavalion t3240, die ik overgens erg traag en sloom vind, en nu ook uit de tijd, dus dat moet sowieso vervangen worden...

Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen!

Groeten Bertal

ik zou de schijf eerst even scannen op fouten.

-rechtermuisknop op de drive.
-eigenschappen
- extra
- nu controleren.

dit kan even duren, maar heeft wel een aardige kans van het oplossen van je probleem.

ik zou de schijf eerst even scannen op fouten.

-rechtermuisknop op de drive.
-eigenschappen
- extra
- nu controleren.

dit kan even duren, maar heeft wel een aardige kans van het oplossen van je probleem.

ik zal het even proberen.
bedankt voor de snelle reactie iig!

Ik weet dat de vraag al oud is, maar ik heb het zelfde probleem, ook met een externe hardeschijf. Maar als ik met mijn rechter muisknop op de D:\ schijf klick dan gebeurt er niks. Eerder deed ie dat wel, maar als ik dan de schijfcontrole deed dan starte deze niet op. Computer gereboot, en nu doet ie niks meer.... Lekker dan.... Iemand raad? Bij de eigenschappen stond op dat moment ook, bij de grote van de schijf 0,0000 ofzo iets.:shocked:

Hij zegt dit dus :
oeps.png

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan