Fout tijdens herinstalleren windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

ewoud93

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2011
Berichten
3
Beste,

Aangezien de computer van mijn vader al lange tijd erg traag was vroeg hij mij hem sneller te maken. Wat ik heb gedaan is het volgende: terwijl de computer ingelogd stond heb ik de windows xp install cd erin gedaan. (back-up was al gemaakt)

Ik heb de stappen gevolgd van de installatie, licentiecode ingevoerd etc. Op een bepaald punt bij de installatie start de computer opnieuw op. Waarbij je zo snel mogelijk moet zeggen of je de computer vanaf de cd wil starten. Dit heb ik gedaan, hierna krijg je het stuk van de installatie met de partities en formatteren en vervolgens gaat de installatie de installatie bestanden kopieeren. Hierna start de pc weer opnieuw op(hier ligt het probleem) en kom ik telkens weer bij het zelfde stuk van de installatie terecht en kom ik dus geen stap verder.

Op de foto die ik heb bijgevoegd zie je het scherm als ik mijn pc opstart.

20u3jb9.jpg


Ik hoop dat dit probleem verholpen kan worden (de melding fout tijdens laden van besturingsysteem krijg ik als ik NIET op een knop druk, na ongeveer 3-5 sec.)

Mvg
 
Je hebt er niet toevallig een usb schijf aan hangen waar hij van wil booten ?
 
Nee, ik heb ook al de boot sequence geprobeerd te veranderen : cd-floppy-HDD floppy-cd-HDD HDD-floppy-CD etc.
 
Ik heb het programma bootdisksuite gedownload en op cd gezet. Het een en ander bekeken via dat prgramma en kwam dit tegen:
2vmimwp.jpg


Hier zie je dat een deel van de windows bestanden zowel op de C partitie staan EN de ongebruikte ruimte... klopt dit?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan