ben zeggelaar
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 okt 2009
Geachte Forum-medewerk(st)er,
Ik krijg de laatste weken regelmatig "Fout tijdens het verzenden van de opdracht naar het programma".
Dat treedt op als ik een .xls, .xlsx, .doc of .docx document open, d.m.v. klik vanuit de verkenner.
Soms lukt .docx wel en .doc niet. Bij Excel idem.
Vanuit Excel of WORD gaat het openen probleemloos.
Ik zag dat deze vraag al minstens 5x gesteld en beantwoord is, maar daarmee kom ik niet veel verder.
(Ik had daarvoor al diverse adviezen van 'internet algemeen' bekeken en uitgeprobeerd, o.a.
WORD opnieuw installeren, iets in het register aanpassen etc.)
Er is wel iets, wat ik in geen enkele andere vraag aantrof:
Als ik in de verkenner eenmalig zo'n document weergeef via het voorbeeldvenster (rechts bovenin),
dan kan ik daarna dat document, maar ook andere! wel gewoon openen.
Ik heb windows 7 en Office 2000 en Office 2007;
Officieel zou je die twee niet naast elkaar kunnen gebruiken,
maar ik vond een manier die perfect werkt en die ik al jarenlang probleemloos gebruik.
Ben Zeggelaar
Ik krijg de laatste weken regelmatig "Fout tijdens het verzenden van de opdracht naar het programma".
Dat treedt op als ik een .xls, .xlsx, .doc of .docx document open, d.m.v. klik vanuit de verkenner.
Soms lukt .docx wel en .doc niet. Bij Excel idem.
Vanuit Excel of WORD gaat het openen probleemloos.
Ik zag dat deze vraag al minstens 5x gesteld en beantwoord is, maar daarmee kom ik niet veel verder.
(Ik had daarvoor al diverse adviezen van 'internet algemeen' bekeken en uitgeprobeerd, o.a.
WORD opnieuw installeren, iets in het register aanpassen etc.)
Er is wel iets, wat ik in geen enkele andere vraag aantrof:
Als ik in de verkenner eenmalig zo'n document weergeef via het voorbeeldvenster (rechts bovenin),
dan kan ik daarna dat document, maar ook andere! wel gewoon openen.
Ik heb windows 7 en Office 2000 en Office 2007;
Officieel zou je die twee niet naast elkaar kunnen gebruiken,
maar ik vond een manier die perfect werkt en die ik al jarenlang probleemloos gebruik.
Ben Zeggelaar