Fout tijdens laden besturingsysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk eens of je een cd kunt lenen van een ander. Zodoende kun je erachter komen of de cd nog wel goed dienst doet...

Hoe oud is de desbtreffende schijf? Ik zou er toch maar eens rekening mee gaan houden dat je schijf zelf de oorzaak is. Beschadigde sectors o.i.d.

De schijf is hoogstens 5 jaar oud. Messchien kan het daaraan liggen inderdaad. Er is namelijk veel gewisseld van OS. Zoja, hoe kan ik het oplossen, heb nu even een Linux Distro draaien, maar ben daar niet zo tevreden mee.

Schijven gaan gemiddeld 5 jaar mee, het ligt er een beetje aan hoe intensief ze gebruikt worden. Maar dat is geen vast gegeven, er gaan schijven stuk die nog geen 2 jaar oud zijn. Aangezien schijven geen kapitaal meer kosten, sneller zijn en meer opslag bieden voor relatief weinig geld zou ik me niet te lang bedenken en geen energie meer steken in een schijf die wss niet meer optimaal e/o definitief stuk is.

Welke andere OS'en draaien er dan wél op?

Laatst bewerkt:
Windows 7, en Ubuntu zijn de OS´en die ik voornamelijk gebruik. Alleen is Windows 7 een beetje traag en Ubuntu heeft bepaalde software niet ( of geen goed alternatief ).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan