Fout !?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hilgen

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2002
Berichten
23
Hallo ,ik krijg als ik op een programma ben steeds de opmerking ....."Fout met betrekking tot een ongeldige pagina veroorzaakt module KERNEL32.dll"......Nu heb ik dit programma verwijderd ,en met de ccleaner gescant naar fouten om deze te verwijderen ...maar op het eind krijg ik het bericht dat er een foutief clsid is , en wordt als oplossing geadviseerd om de registerwaaeden te verwijderen !......wie kan mij helpen !/ dit zegt me namelijk niets .....bij voorbaat dank ,met vriendelijke groet Gerrit Hilgen!
 
Hilgen zei:
maar op het eind krijg ik het bericht dat er een foutief clsid is , en wordt als oplossing geadviseerd om de registerwaaeden te verwijderen !......wie kan mij helpen !/ dit zegt me namelijk niets
Dat is een registerwaarde die overbodig is geworden nu je dat programma verwijderd hebt.
Je kunt die verwijderen. CCleaner vraagt dan of je er een backup van wilt maken. Dan antwoord je Ja en vervolgens verwijder je die waarde.
De backup wordt opgeslagen als *.reg bestand.
Mochten er na verwijdering problemen optreden, dan dubbelklik je op dat bestandje, waarna het weer in het register wordt opgenomen, zodat de oude situatie weer hersteld is.
De kans dat er problemen optreden is echter héél klein - ik heb nog nooit iets hoeven terugzetten wat CCleaner uit het register heeft verwijderd.
Sterker nog: die backups maak ik niet eens meer. :)
Dat is overigens mijn eigen beslissing en zeker geen advies aan alle gebruikers van CCleaner.

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan