• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Justes

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2004
Hallo,

Wie kan mij uitleggen wat hier aan de hand is, zie bijlage.

Gr Justes

Bijlagen

Ik zit met hetzelfde probleem Justes :evil:

En ook maar recent. Bij Firefox, Internet Explorer, Excel (!), Dreamweaver en de Verkenner krijg ik op tijd en stond een bericht dat er een fout opgetreden is en dat het bestand afgesloten moet worden. Ik kan dat bericht negeren, en verder werken, maar vroeg of laat loopt het toch vanzelf vast en sluit het af.

Ik het gescand op virussen, adware, spyware en alle andere rommel, maar niets kunnen vinden.

Ik heb Windows XP Home editie. De Event viewer gaf mij geen informatie over wat de oorzaak zou kunnen zijn, en ook Systeemherstel kon ik niet doen aangezien dat van in het begin afgezet was.

Iemand een oplossing voor ons?

Wigi

Niet geheel verassend maar ik heb het ook gehad. Ik heb toen de tip gekregen om hitman pro te verwijderen en toen was het probleem weg... Ik weet natuurlijk niet of jullie dit ook draaien, maar na de uninstall was het probleem bij mij verholpen.:cool:

Ik hoor graag of het bij jullie dezelfde oorzaak had en of het er technisch gezien wel wat mee te maken kan hebben....

Groet,

Ferdi

Hallo Fredi,

Wat is hitman pro, ik heb via zoeken geprbeerd maar geen resultaat.

Gr Justes

..........

Hitman pro is een bundle van freeware anti spy en anti virus software.
http://www.hitmanpro.nl

Vindt het raar dat dit een kink in de kabel zou kunnen geven.Denk dat ik dit topic maar in de gaten ga hoduen, je weet maar nooit waar het goed voor is.

Groet,
Ferenc

ps.
Als er geen hitmanpro op de pc is geinstalleerd zou het misschien aan een van de programmas liggen welke hitmanpro ook gebruikt! Kijk op website voor info over deze progjes.

Laatst bewerkt:
Is een erg vreemd probleem.. Ik heb er ook wel eens last van.
HitmanPro is een programma tegen spyware. Wil wel eens problemen veroorzaken.

Omdat er niet echt één oplossing hiervoor is geef ik jullie een complete handleiding:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=226556

Loop dat eens na. Dus de updates; je virusscan, etc..

Kijk of hier problemen uitkomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan