Foutcode 0x80070035

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chivas135

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 okt 2014
Berichten
4
Hallo,

Ik hoop dat iemand hier mij kan helpen met het volgende probleempje.

Ik werk met een nieuwe Hp Envy laptop en heb win 8.1 er opstaan.

Enkele dagen geleden kreeg ik een melding van foutcode 0x80070035 kan het netwerkpad niet vinden toen ik een contact afbeelding wilde toevoegen in Microsoft outlook. Ik probeerde dan in een mail een afbeelding in te voegen met hetzelfde resultaat. (als ik ze als bijlage wil toevoegen dan geen enkel probleem)

Schets van de meldingen die ik krijg na lang wachten :

foutcode 0x80070035
kan het netwerkpad niet vinden

geen toegang tot \\"naam van mijn laptop"\Afbeeldingen

Problemen oplossen klikken

resultaat:
Kan \\"naam van mijn laptop"\afbeeldingen niet vinden. De naam is mogelijk verkeerd gespeld.

Als ik dan op volgende klik krijg ik de melding "naam van mijn laptop" bestaat maar afbeeldingen is niet gevonden

Ik nam reeds contact op met Hp die me probeerden te helpen via afstand hulp maar die konden ècht niets vinden dus het zou dan aan een of andere systeem instelling liggen maar ik zou niet weten waar ik het moet gaan zoeken.

Vast al bedankt voor wat hulp ;)
 
Sorry maar ik heb geen outlook profiel want ik gebruik dat programma niet voor mijn mails - ik vergat dat te vermelden sorry. Ik gebruik Thunderbird om mails te verzenden en ontvangen dus die foutcode krijg ik in beide programma's.

Hopelijk weet jij of iemand anders een oplossing want ik zit er ècht niet op te wachten om een systeemherstel te doen van scratch af ;)

Trouwens ik weet ook niet eens of dat het probleem ècht zou oplossen want dat zijn dingen die ik natuurlijk niet meteen probeerde om te kijken of het werkt...
 
Voor Thunderbird geldt hetzelfde.
Hierstaat hoeje een nieuw Thunderbird-profiel aanmaakt.
 
Ok Dorado ik zal outlook "repareren" ;) en een nieuw profiel aanmaken in thunderbird en ik laat iets weten - niet "boos" zijn als ik niet meteen iets post want moet er ff tijd voor maken want ben nog laptop van mijn vriendin in orde aan het maken en die van mijn zoon moet ook nog dus ja?... tijd heh maar ik laat zeker weten of het in orde is hoor :thumb:
 
Hier ben ik weer maar het is nog niet geweten of het opgelost is want blijkbaar waren er problemen met mijn nieuwe laptop en kon ik ook geen fabrieksherstel uitvoeren. Ze gaan van HP nu disks opsturen en dan moet ik het daarmee proberen en ben benieuwd of dat zal lukken want ik maakte mijn opstart usb stick nog voor ik het net op ging dus daar kan niets mis mee zijn maar hij voerde dus geen fabrieksherstel uit - ook niet de recovery manager die op de aparte partitie staat op de HP dus ik ben nu heel benieuwd.

Ik laat in elk geval nog iets weten maar het kan even duren want die disks zouden hier pas eind vd week zijn of begin volgende week...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan