Foutcode 0x80070425 in Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Marten. Dit is wel erg summier. Is het iets wat niet goed gaat bij een aanmelding bij een server o.i.d.

Graag wat meer info zodat helpers je nog beter kunnen helpen.
 
Hallo manamana

Bedankt voor je reactie.

Als ik de mail app of de personen app, welke standaard in Windows 10 zitten, wil gebruiken moet ik eerst een account toevoegen. Na op "+ account toevoegen" heb geklikt kom er een lijstje met mogelijkheden, een ervan is mijn eigen live.nl account en als ik die aanklik krijg ik de foutcode 0c80070425.
 
Dank manamana, dit heeft helaas ook nog niet geholpen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals je weet maakt Windows Live Mail deel uit van Windows Live Essentials, een pakket gratis programma's voor foto's, films, chat en meer. De programma's worden samen gedownload, maar kunnen apart worden verwijderd.

Windows Live Mail verwijderen.

Open Programma's en onderdelen door te klikken op de knop Start Afbeelding van de knop Start en achtereenvolgens te klikken op Configuratiescherm, Programma's en Programma's en onderdelen. Dubbelklik op Windows Live Essentials 2011.

Klik op Een of meer Windows Live-programma's verwijderen. Selecteer Mail en klik op Verwijderen.

En later weer even opnieuw installeren. Proberen.
 
Hallo manamana

Het gaat niet om Windows Live Mail maar om de Mail app. welke standaard in Windows 10 zit.

Gr. Marten
 
Ja dat is ook zo dat heb ik ook. Zie tweede afbeelding

[FONT=WOL_Reg]Windows 10 beschikt over reeds ingebouwde Mail- en Agenda-apps. Je vindt ze in Start of u kunt [/FONT]mail of agenda in het zoekvak op de taakbalk typen.
Dit staat beschreven lees verder hieronder.....


http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows-10/getstarted-set-up-email

Ik heb het zo gedaan zonder fout.

windows live mail.JPG

En dan ziet het er zo uit.

windowslivemail1.JPG
Windows live en windows live mail.

Kennelijk weet windows ook niet de juiste oplossing voor deze fout.

Zie je dit bij jou niet.
windowslivemail4.JPG

Of wel.
 
Laatst bewerkt:
Beste manamana

Weer bedankt voor het verder meedenken, echter dit lukt niet. Op het moment dat het systeem de aanvraag voor een account wil afronden komt de mededeling: Er is iets fout gegaan, kan deze bewerking niet uitvoeren Foutcode 0x80070425
 
Kennelijk heeft het volgens mij iets te maken met een verificatie protocol. Ik heb verder geen idee hoe dit op te lossen.
Ik probeerder andere wegen te bewandelen, helaas lukt het me niet om dit voor je op te lossen.
En wachten op een update is te simpel gedacht denk ik. Probeer hulp te vinden bij Microsoft zelf.

https://support.microsoft.com/nl-nl/contactus#

services en apps.
 
Beste manamana

Hartelijk dank voor je inspanning.

Inmiddels heb ik begrepen dat dit probleem al eerder speelde en heeft Microsoft hier al een update voor rondgestuurd, echter blijkt na de update het probleem maar ten dele opgelost. Ik heb mijn vraag/probleem ook bij de Microsoft community neergelegd en heb tevens contact gehad met Microsoft maar ben vooralsnog van het bekende kastje naar de bekende muur gestuurd.

Met vriendelijke groet, Marten
 
Mhh dat is typisch dan weer. Dus garantie tot de voordeur. Ik gebruik nu ook gewoon iemand@outlook.com, naast windows live mail. Werkt perfect.

Ik denk dat Windows live mail op den duur ook wel niet meer zal worden ondersteund. Maar graag gedaan. ;) Groet Manamana
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan