foutcode 0x800C0133

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnhofstede

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 nov 2006
Kan sinds kort niet meer mijn berichten verwijderen of verplaatsen naar andere map bij postvak in.Ik krijg ook geen berichten meer binnen (zie foutnummer 0x800C0133) maar kan wel verzenden.

Je kunt je acconut even verwijderen,en vevolgens weer opnieuw instellen,dit verhelpt het probleem 9 van de 10 keer,mocht dit even vertellen!

Je bedoelt account instellen ??? Wat bedoel je daar mee ? Ik kan op 1 emailadres geen post ontvangen en die heb ik opnieuw erin gezet op 2 andere emailadressen krijg ik wel post binnen...maar wat ik het vervelenste vind is dat ik de verwijder knop niet meer kan gebruiken en /of het verslepen naar verwijderde items kan ook niet en bij verwijderde items kan ik geen post verwijderen overal in outlook express kan ik geen post meer verwijderen.

Je Account verwijderen doe je via "Extra"--->"Accounts" en dan verwijderen,instellen gaat via dezelfde weg!maar je moet natuurlijk wel over de gegevens beschikken van het account.....wachtwoord en gebruikersnaam.

Zie bijlage

Bijlagen

• ScreenShot020.gif
    ScreenShot020.gif
    14,7 KB · Weergaven: 114
Dan kun je proberen Explorer opnieuw binnen te halen en installeren,of je voert Systeem herstel uit naar een punt dat alles wel goed werkte.

Heb je nadat je Account verwijderd hebt wel eerst mailprogramma afgesloten en op opgestart?

Welkom bij HelpMij, johnhofstede !

Maak een backup van je emails en adresboek volgens mijn bijlage.
Verwijder daarna de mappen die ik aangeef. (je hebt al een kopie op cd-rom of een andere map)
Daarna heb je een kale email. Account gegevens mogen blijven staan.
Herstart de pc.
Importeer nu je mails en adresboek volgens mijn bijlage.
Nu zou het alles weer moeten werken.

Laatst bewerkt:
Hallo het is mij gelukt ik heb mijn dbx bestanden uit localsettings gehald en toen ging het wel goed , het importeren van mijn mails ging ook goed en krijg ook weer post binnen met dat ene emailadres...groetjes en bedankt

bijlage voor oplossing 0x800c0133

ik zou graag je bijlage ook willen gebruiken, heb hetzelfde probleem met outlook, hoe krijg ik die bijlage

arno

Verwijder daarna de mappen die ik aangeef. (je hebt al een kopie op cd-rom of een andere map)
Herstart de pc.

zelfde probleem

Herstart de pc.

Hallo Paul,

Ik heb het zelfde probleem,
Waar vind ik de bijlage om een back-up te maken?

Herstart de pc.

Waarom zo vreemd doen Paul RT of snap ik iets niet?

je lijkt wel een leraar die het niet aan de klas verteld,maar die het graag iedere leerling 1 voor 1 laat weten:confused: ( via de bijlage)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan