sinds ik sp2 geinstalleerd heb werkte de automatische
update goed maar ik had voor de optie gekozen ,dat ik bepaal wat ik installeer.
Om dit dus weer terug te zetten naar automatisch gaat niet het werkt daarna niet meer.
krijg deze foutcode.0x80244001
na diverse onderzoeken ben ik via windows nieuwsgroepen tot deze oplossing verwezen ga naar start uitvoeren en typ regsvr 32/sMsxml3.dll
ook dit uitgevoerd krijg daarna de melding kan dit bestand niet vinden
daarna maar weer de zoekfunctie gebruikt ,geen resultaat mijn vraag is nu wat is ook weer het comand om met de origine cd van xp pro bestanden toe te voegen in start en uitvoeren of een andere optie om deze fout te herstellen.
de oplossing uit de nieuws groepen is goed
want ik ben deze fout code op help mij nog niet tegen gekomen. (kom toch weer op help mij)
help wil toch updaten !!!!
update goed maar ik had voor de optie gekozen ,dat ik bepaal wat ik installeer.
Om dit dus weer terug te zetten naar automatisch gaat niet het werkt daarna niet meer.
krijg deze foutcode.0x80244001
na diverse onderzoeken ben ik via windows nieuwsgroepen tot deze oplossing verwezen ga naar start uitvoeren en typ regsvr 32/sMsxml3.dll
ook dit uitgevoerd krijg daarna de melding kan dit bestand niet vinden
daarna maar weer de zoekfunctie gebruikt ,geen resultaat mijn vraag is nu wat is ook weer het comand om met de origine cd van xp pro bestanden toe te voegen in start en uitvoeren of een andere optie om deze fout te herstellen.
de oplossing uit de nieuws groepen is goed
want ik ben deze fout code op help mij nog niet tegen gekomen. (kom toch weer op help mij)
help wil toch updaten !!!!