foutcode 0xc004e003 gekregen na oude updates verwijderd te hebben, HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

chakotay

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2014
Heeft er iemand een oplossing?
Ik had te weinig ruimte op me c,dus ik dacht om oude windows 7 updates van 2010 en een paar van 2011 te verwijderen. En na ongeveer 8 verwijderd te hebben moest comp gereboot worden. Daarna zat ie vast in bootmgr. opgelost in dos. Daarna kreeg ik een foutcode 0xc004e002, ook deze opgelost in dos via microsoft website. Maar toen weer een foutcode nu de code 0xc004e003 en nu loop ik even vast. Ik heb wel een website gevonden helpcomp.com waar een deze software te krijgen is Download Error 0XC004E003 Repair Tool . Alleen weet ik nog niet zeker of dit wel veilig is om te downloaden. HELP, want microsoft bestookt me steeds met berichten dat mijn windows 7 ultimate niet legaal zou zijn.:evil:

Ik heb microsoft gebeld en zei kunnen dit ook niet oplossen, ik moest maar acer opbellen om me verder te helpen. Dat heb ik inmiddels ook gedaan en zei hebben als enige oplossing dat ik het moet oplossen via hun recovery software. Maar mijn comp is 7jr en ik kreeg er toen geen recovery software bij. Maar dat was geen enkel probleem volgens acer, ik kan het kopen voor 61,-. Nou dan kan ik net zo goed windows 8 aanschaffen zei ik toen.
Maar goed, ik weet nu dat het opgelost kan worden.

MISSCHIEN IS ER HIER IEMAND DIE WEET WAAR IK HET ERGENS ANDERS KAN KOPEN? EN DEZE WEB-SITE'S ZIJN DEZE TE VERTROUWEN, DUS DAT ER GEEN ILLEGALE SOFTWARE OP STAAT; helpcomp.com , NeoSmart Technologies,inc

Laatst bewerkt:
O, o, spijt zeker?
Iets te voortvarend te werk gegaan... ;)

Waarom ga je niet een herstelpunt terug?
Of heb je die ook weggegooid?

Ja zeker spijt, en ja ik heb geprobeerd herstelpunt te gebruiken maar doordat ik al die software aan het wissen was kreeg ik het bericht dat ik de comp moest afsluiten. En daardoor werd er weer een nieuw herstelpunt aangemaakt, en ik heb het systeem op het kleinste ruimte gezet dus er zijn dan weinig herstel punten mogelijk. En dat heb ik weer gedaan vanwege te weinig ruimte op me c. En doordat er een nieuwe aangemaakt werd, verviel het punt die ik kon gebruiken om me comp terug te zetten voor het opruimgedrag van mij.:( Dus ja, heb ik dus ook weggegooid pfffffffffff

Als ik jou was, kocht ik een grotere harddisk en installeerde ik daar Windows opnieuw op.
Wanneer je op de nieuwe schijf Windows hebt staan, kun je met behulp van een HD - usb convertor eventueel ook de bestanden vanaf halen.

Misschien is een ssd ook wel interessant, dit in combinatie met je oude schijf voor opslag van bestanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan