Foutcode 0xC004F063 tijdens activatie windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartmill

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2008
Berichten
365
Hallo, ik wilde zojuist windows 7 activeren, echter kreeg ik de bovenstaande foutcode. Hoe los ik dit op? Indien er meer info nodig is hoor ik dit graag.
 
Het deel onderaan heb ik geprobeerd (slmgr.vbs -ipk XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX), echter kreeg ik hierbij een foutmelding, iets met rechten meen ik. Ik heb echter maar één account op deze laptop, die administrator is, dus het zou eigenlijk geen probleem moeten zijn?!
 
Kun je die foutmelding eens posten?
 
Fout: 0xC004F025 Toegang geweigerd: voor de aangevraagde bewerking zijn verhoogde bevoegdheden vereist.
 
Als het na lange tijd is, kun je een systeemherstel overwegen...
Bekijk anders dit artikel eens...
 
Laatst bewerkt:
Nee, nieuwe windows staat er nog maar kort op. Voorheen stond er vista op, echter stond er vort zoveel zooi is dat ik gekozen heb voor een update naar windows 7. Hierbij gehele laptop leeggegooid.

Er zijn programma´s die het op kunnen lossen, gratis scan maar reparatie moet je even 40 euro neertikken. Doe ik liever niet!
 
Fijn dat je reageert, maar niet dat je niet terugmeld.... Heb je nu dit artikel doorgenomen?
 
Laatst bewerkt:
Excuus, ik was wat voorbarig met mijn reactie. Eerste deel was iig geen optie, je artikel heeft héél goed geholpen en het probleem lijkt nu weg te zijn.

Hartelijk dank voor je hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan