Foutcode 4102 na plaatsen in mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Renaat09

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2009
Berichten
7
Ik heb in mijn Windows Live Mail 1 account staan.
De emails van dit account heb ik in mappen geplaatst, maar nu krijg ik de volgende melding:

Voor het account Hotmail (renaatje_94) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden.

Serverfout: 4102
Server: 'https://mail.services.live.com/DeltaSync_v2.0.0/Sync.aspx'
Windows Live Mail-fout-id: 0x8DE00001

Ik heb dit al een keer eerder gehad (toen had ik net 3 uur besteed aan het verplaatsen naar mappen) en toen kreeg ik ook die melding. Op een site zag ik dat ik dan het account moest verwijderen en weer opnieuw toevoegen, maar nadat ik dit gedaan had was alles weg en stond alles weer gewoon in mijn Postvak In.

Als ik nu naar www.hotmail.com ga, dan staan mijn mails ook niet in mappen (en zijn er ook nog geen mappen aangemaakt).


Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Groetjes en alvast bedankt!
 
Het enige wat daar staat is vooral dat ik het account moet verwijderen en dan weer opnieuw toevoegen.
Dit heb ik echter al een keer gedaan, dan gaat de foutmelding over maar als ik mijn mails dan weer in mappen ga plaatsen, geeft hij weer opnieuw deze foutmelding.
 
Iets zit er kennelijk niet goed met hotmail en windows live mail. Maar hoe en wat weet ik ook even niet.
 
Laatst bewerkt:
Probeer toch mee te denken. Heb je nog berichten in je postvak uit staan.??

Probeer opnieuw te verzenden. :confused:

Meld je eens opnieuw aan met je windows live ID.
 
Laatst bewerkt:
Ik had niks in mijn postvak uit staan.
Kan het er misschien aan liggen dat ik nog via de webbrowser was ingelogd? Volgens mij stond hij niet open terwijl ik mn berichten aan het verplaatsen was, maar ik stond wel standaard ingelogd als ik de site opende.

Iig ik heb mn account verwijderd, programma verwijderd, opnieuw geïnstalleerd en opnieuw account toegevoegd.
Toen mn mappen via de webbrowser toegevoegd, deze verschenen toen wel in mijn Windows Live Mail programma (andersom was de vorige keer niet zo).
Nu heb ik een aantal berichten aan mappen toegevoegd, en als ik naar de site ga doet hij het nu wel.
Dus ik hoop maar dat hij het blijft doen!

Iig bedankt, ik ga het zo proberen en laat je weten als het gelukt is (ivm anderen die misschien ditzelfde probleem hebben).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan