foutcode 630

Status
Niet open voor verdere reacties.

linda58

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2001
Berichten
30
Hallo allemaal, wie kan mij a.u.b. helpen met het volgende probleem. Ik heb een modem conexant k58 soft... en iederen keer als ik een internetverbinding wil maken krijg ik foutcode 630. Ik heb al een de microsoft pagina bezocht die deze foutcode behandels, maar nadat ik de instrukties had opgevolgd, bestond het probleem nog steeds. Ik moet de computer helemaal afsluitend en dan direct een internetverbinding maken, dan lukt het wel.

wie weet raad?
Linda
 
Error 630
The computer is not receiving a response from the modem. Check that the modem is plugged in, and if necessary, turn the modem off, and turn it back on
· Dit wil af en toe gebeuren als de drivers intern niet goed zijn. Zoek voor Windows 98 de meest recente driver op internet en installeer die.

(Welke Windows heb jij? )
========================================
Op een andere site:

Fout 630 De computer heeft geen antwoord van de modem ontvangen

Wanneer u probeert in te bellen en u krijgt de melding:

Fout 630: De computer heeft geen antwoord van de modem ontvangen.
Controleer of de modem is aangesloten en schakel eventueel de modem
uit en weer in.


Controleer in dat geval of er geen ander programma draait dat de modem bezet houdt. Dat kan bijvoorbeeld een fax-programma zijn zoals 'Receive Manager' van Bitware. Dit programma staat te wachten of er faxen binnen komen, maar houdt daarmee de modem bezet, waardoor het niet gelijktijdig gebruikt kan worden voor andere dingen. U zult in dat geval eerst het andere programma uit moeten zetten, voordat u kunt inbellen.
 
Dank je wel voor dit antwoord. Ik heb dit allemaal al geprobeerd en niets heeft geholpen.

Ik heb Windows ME.

groetjes, Linda
 
Ga eens kijken bij de eigenschappen van het modem en probeer de diagnostische test eens en kijk wat je van het modem terug krijgt.waarschijnlijk helemaal niks in jouw geval,probeer eens andere drivers dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan