Foutcode 80048820

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Deze foutcode krijg ik als ik wil inloggen bij windows live messenger.

Dit staat er "Het aanmelden bij windows live messenger is mislukt. Probeer het later opnieuw. Klik op de knop probleem oplossen als je ons het probleem wil laten oplossen"

Ik klik dus op probleem oplossen. En ga daarna naar de help-site van windows live messenger. En dan krijg ik een lijstje met oorzaken van het probleem. Een van die oorzaken is of de tijd en datum juist is ingesteld. Nou heb ik een tijdje al last van de tijd instellingen in windows. Want die lopen nooit gelijk met de rest van de klokken wekkers e.d. in huis. waarom weet ik niet mocht iemand dat weten zeg het dan ben ik gelijk ook van dat probleem af. Maar ik heb dus wel last van de tijd instellingen. Die volgens de help site een oorzaak kan zijn voor de messenger problemen. Alleen als de tijd weer goed staat dan loopt de tijd alsnog niet gelijk. Weet iemand hoe ik dit op moet lossen. Als het oorzaak van het messenger probleem ergens anders aan ligt zeg het ff.

Alvast bedankt.

Edit:Opnieuw installeren werkt ook niet. Als je nog iets moet weten vraag ernaar.

Ik heb voor grotendeels alles gedaan wat in dat topic stond. behalve de internet explorer dingen waint ik gebruik firefox. Niks hielp. Hier is btw nog een screenshot. Zoals ik al zei. Iets met de tijd dus.

Lijkt me niet helemaal ok. lol

Appelsapman,

kzou t zou niet 1-2-3 weten :confused:
Wat als je 12-uurs indeling wijzigt naar 24-uurs?

Hoi !

Misschien helpt BIOS-batterijtje vernieuwen ?

Als de ingestelde tijd 8 jan. is gaat Live!Messenger niet werken.

Greetz,

Harry.

BIOS Battery vernieuwenhelpt niet. Heb dit al paar keer moeten doen de laatste tijd. Wel heb ik ff op een andere pc in huis gekeken en de tijd handmatig veranderd. bij mij is het momenteel op het moment dat ik dit berichtje plaats 31 aug 2007 1:55uur. Maar dat zou moeten zijn 13:55 ipv 1:55

Alleen de computer klok werkt normaal gesproke toch gewoon op 24uur. Maar bij mij gaat ie na 12:00uur weer gewoon naar 00:00 uur.

Msn doet het nu trouwens wel maar de klok presteerd nog steeds niet helemaal optimaal dus als iemand er een oplossing voor heeft zeg het alsjeblieft.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan