foutcode 80244019

Status
Niet open voor verdere reacties.

diekkie

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Wie kan mijn helpen met deze fout code WindowsUpdate_80244019"
"WindowsUpdate_dt000" er kan niet naar nieuwe update's worden gezocht.
Heb al met Google gezocht maar niets in het Nederlands gevonden.:(

deze is toch niet zo moeilijk uitgelegd in het engels?

Sorry, I know this is kind of an old thread.

The easiest way to fix this is to pull up Regedit and navigate to

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Win dows\WindowsUpdate\AU]

like nosfera7u said, only select this dword value:

"UseWUServer"=dword:00000001"

and change the value to 0.

Reboot, then try to update again.

Slight variant on what nosfera7u said, but since I plan on someday using an WUS, I don't want to delete the keys entirely.

- regedit typen is start (enter)

- in de linkerkolom navigeren naar [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Win dows\WindowsUpdate\AU]

-de waarde van "UseWUServer"=dword:00000001" veranderen naar 0

-opnieuw opstarten en nogmaals opnieuw proberen te updaten, succes :thumb:

oh, ik had nu niet direct gedacht aan een spyware infectie :P

maar goed dat je het opgelost hebt ;)

ik kan tot [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft] komen maar ik kan niet vinden win downs..... kan me imenad helpen????:evil:

deze is toch niet zo moeilijk uitgelegd in het engels?

- regedit typen is start (enter)

- in de linkerkolom navigeren naar [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Win dows\WindowsUpdate\AU]

-de waarde van "UseWUServer"=dword:00000001" veranderen naar 0

-opnieuw opstarten en nogmaals opnieuw proberen te updaten, succes :thumb:

Ha, ja sorry mijn fout :P

Ik bedoelde natuurlijk niet Win dows maar Windows, aaneen dus...

Probeer het nog eens ;)

Of scan ook eens op spyware zoals "diekkie" met superantispyware aangezien het dus precies ook een spyware infectie zou kunnen zijn

Ik heb het gecontroleerd maar dat vind ik nu ook zo direct niet, het was ook maar iets dat ik op het internet gevonden had hé ;)

Misschien zou zelf wat googelen kunnen helpen...

Maar probeer dan toch ook eens men bovenstaande tip eens over het scannen op spyware

ik heb al alle spyware weg gehaald maar dit help ook niet:confused:

Ik heb het gecontroleerd maar dat vind ik nu ook zo direct niet, het was ook maar iets dat ik op het internet gevonden had hé ;)

Misschien zou zelf wat googelen kunnen helpen...

Maar probeer dan toch ook eens men bovenstaande tip eens over het scannen op spyware

Dit is op zich een goede VIRUS-scanner maar tegen spyware is deze niet zo geschikt.

(Ik weet wat je gaat zeggen, er zit een anti-spyware beveiliging tussen maar geloof me, deze is niet zo fameus maar dat had ik er ook nooit van verwacht ;))

Voer deze stappen eens uit voor spyware op te sporen

Hoi ik heb de programa gedownload maar ik krijg nog een fout melding en ik kan de programma niet updaten "Update failed. Make sure youare connected to the internet and your firewall is set to allow Malwarebytes"Anti-Malware to access the internet".. ik denk dat er is iets mis met mijn internet instellingen... want mijn firewall is uit en tja internet heb ik anders zou ik deze bericht niet kunnen plaatsen.. ik weet niet,,

:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:oke ik wil jullie allemaal bedanken... het is me gelukt.... ik hed de programma zonder updates laten draaien... en daarna alles verwijderd.. en nu kan ik normaal updates halen!!! dank jullie wel...:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Goed om te horen dat je probleem opgelost is :thumb:

hardnekkige spyware dus ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan