BjorntobeWild
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 aug 2011
Beste forumleden,
Ik heb in Excel in het verleden een VBA-script geschreven waarbij door het dubbelklikken op een cel een waarde wordt uitgelezen welke in de opmerking staat van de betreffende cel.
Vervolgens zoekt hij deze waarde op in een ander sheet waarna verdere stappen volgen
Nu is op een aantal pc's een update uitgevoerd. In plaats van Windows 7 32 bits wordt er gebruik gemaakt van 64 bit.
De Excel versie is 32 bit gebleven.
Na deze update geeft de VBA code op onderstaand gedeelte een foutcode 91.
Als ik in de VBA editor vervolgens stapsgewijs de code doorloop (F8) verloopt de script uitvoer correct.
Iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn van de foutmelding en hoe dit is op te lossen?
Met vriendelijke groet,
Bjorn.
Ik heb in Excel in het verleden een VBA-script geschreven waarbij door het dubbelklikken op een cel een waarde wordt uitgelezen welke in de opmerking staat van de betreffende cel.
Vervolgens zoekt hij deze waarde op in een ander sheet waarna verdere stappen volgen
Nu is op een aantal pc's een update uitgevoerd. In plaats van Windows 7 32 bits wordt er gebruik gemaakt van 64 bit.
De Excel versie is 32 bit gebleven.
Na deze update geeft de VBA code op onderstaand gedeelte een foutcode 91.
Code:
With Blad4 'onderhoudslijst[INDENT].Range("$A$4:$BF$1681").AutoFilter Field:=1
'zoek regel in sheet waar projectnummer zich bevindt
lRow = .Columns("B:B").Find(what:=strOnderhoudsID, LookIn:=xlValues, lookat:= _
xlWhole, SearchOrder:=xlByRows, SearchDirection:=xlNext, MatchCase:=True _
, SearchFormat:=False).Row[/INDENT]
End With
Als ik in de VBA editor vervolgens stapsgewijs de code doorloop (F8) verloopt de script uitvoer correct.
Iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn van de foutmelding en hoe dit is op te lossen?
Met vriendelijke groet,
Bjorn.