foutcode installerenXP

Status
Niet open voor verdere reacties.

zoeker

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2006
Hallo,

Ik krijg het volgende op mijn scherm te zien als ik Windows XP sp2 wil installeren:

INF-bestand txt setup-sif is beschadigd of ontbreekt status:32768
setup kan niet doorgaan.

Waar kan dat aan liggen en wat nu te doen?
Alvast bedankt.

Is het een orginale versie van XP en is het home of pro? Is de CD niet vies?

Dat is een bestand dat als het goed is C:\I386\txtsetup.sif zou moeten heten. Met een tekstverwerker (notepad bijvoorbeeld) zou je dit bestand gewoon moeten kunnen lezen. Qua betekenis mag het onleesbaar zijn, maar het moet wel bestaan uit letters, cijfers en leestekens. Het is niet de bedoeling dat er "vreemde tekens" in voorkomen.
je zou je schijf een kunnen controleren op fouten. Dit doe je door in "Deze Computer" met rechts op je harde schijf te klikken en te kiezen voor "Eigenschappen". Ga naar het tweede tabblad ("Gereedschappen"?) en klik op de bovenste knop ("Contoleer Nu"). Ga vervolgens even lekker een kopje koffie drinken, want dit duurt even.
Ook kun je proberen op te starten vanaf de Windows XP CD, en daar de repair optie kiezen. Mogelijk verhelpt dit het probleem.

sorry,maar ik dacht dat je al een OS geinstalleerd had.Als ik beter lees heb je denk ik nog niks op de comp?

Het is een pro versie en er zitten nogal wat beschadigingen op, het zou kunnen dat het daardoor niet lukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan