Foute bios

Status
Niet open voor verdere reacties.

SJJ

Meubilair
Lid geworden
25 nov 2001
Berichten
5.361
Heb hier een acer laptop verkeerd geflasht helaas.
Hij start wel op komt in windows want ik hoor de tune.
Ben er achter dat men geflasht heeft met een bios voor verkeerde videochipset dus hij start op met zwart scherm.
Nu heb ik Phoenix Recovery tool gedownload om hem opnieuw te flashen vanaf usb, hij zou dan tijdenS opstarten de bios opnieuw flashen.
Nu is mijn vraag of je dit ook kunt dmv opstarten vanaf cd want deze staat als eerste in de bios geselecteerd en het flash programma vanzelf door loopt,
I
 
Fck waar heb je die verkeerde bios gedownload ik heb vorige jaar mijn bios gedownloaded van de acer site
 
Fck waar heb je die verkeerde bios gedownload ik heb vorige jaar mijn bios gedownloaded van de acer site

Zelf niet gedaan kennis van mij, apparaat is een keer bij acer geweest hebben ze moederbord vernieuwd hij dacht dat die een intelvideochipset had stond nog mooi op het label wat er opgeplakt is maar blijkt helaas ati te zijn.
Nu heb ik dus wel een mooie recovery tool maar in de bios staat de dvddrive als eerst ingesteld dus zo doende mijn vraag.
Als dat nu mogelijk is ben ik met 10 min.klaar als die recoverytool werkt vanaf cd.
Anders word het opsturen en bios chip uit solderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan