Ik heb Outlook Express 6 op een Aldi netbookje Akoya mini E1210 met XP. Sinds een maand krijgt binnenkomende en uitgaande mail heel vaak (maar niet altijd) allerlei verkeerde datum/tijd mee. Ik houd steeds de systeemdatum in de gaten, die staat correct. Langer geleden kwam dat ook een enkele keer voor. Bijvoorbeeld: Tientallen recente mailtjes de laatste weken door mij verzonden, komen in de map verzonden mail met verzenddatums in april en mei 20210 (=toekomst) en ook in 2005 (toen bestond het netboekje nog niet eens!). Ik heb herhaaldelijk de systeemdatum gecheckt, deze staat steeds correct.
Als ik mail verstuur, staat de datum ook soms (zomaar?) een uur te laat (dus in de toekomst) en daardoor wordt die mail op sommige servers geweigerd, bij hotmail bijvoorbeeld.
Bij "verwijderde items" klopt de datums tot een paar weken geleden, daarna gaat het ook vaak (maar niet altijd...) fout.
Ik ga nu maar web based werken, maar niet van harte.
Graag je suggesties,
Bernard Markus
Als ik mail verstuur, staat de datum ook soms (zomaar?) een uur te laat (dus in de toekomst) en daardoor wordt die mail op sommige servers geweigerd, bij hotmail bijvoorbeeld.

Bij "verwijderde items" klopt de datums tot een paar weken geleden, daarna gaat het ook vaak (maar niet altijd...) fout.
Ik ga nu maar web based werken, maar niet van harte.
Graag je suggesties,
Bernard Markus