foute downloads

Status
Niet open voor verdere reacties.

p.wattel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jan 2001
de laatste tijd heb ik bij kazaa diverse gedownloade nummers, die bij het openen of niet open gaan of naar enkele seconden vreselijk gaan piepen, wat zijn dit en hoe kun je ze herkennen voordat je al het werk hebt gedaan.

Dit zijn bestanden die expres onbruikbaar zijn gemaakt (door platenmaatschappijen denk ik)

Ik meen dat je iets kunt downloaden (of het is een optie in Kazaa zelf) dat hij het bestand eerst controleerd op " echtheid".

Ik weet niet precies hoe dat zit. Misschien dat iemand anders dat weet?

[edit] Ik heb een optie gevonden, maar weet niet of dat werkt. Bij " opties" , dan Kazaa++ opties, tabblad "filter" . Dan " filter nep muziek en videobestanden"

Laatst bewerkt:
Volgens mij valt er weinig aan te doen, tís een "geintje" van de muziekproducenten. Eerst lijkt het of je een goed nummer gedownload hebt maar na een minuutje is het gebeurd...

Of een ander p2p programma gebruiken. zelf gebruik ik Kazaa nooit omdat inderdaad alle liedjes vernaggeld zijn.

Ik geef de voorkeur aan hele albums ipv losse nummers.:D En die zijn op Kazaa ook bijna niet te vinden.

Hier kun je trouwens wat lezen over die nepbestanden http://www.tweakers.net/nieuws/23577

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan